حمایت مالی وپشتیبانی بانک سپه از”کویرتایر” بزرگترین واحد صنعتی شرق کشور

کویرتایر با حمایت مالی و پشتیبانی بانک سپه حدود ۲۵ سال فعالیت دارد وحدود ۷۰ درصدسهام این شرکت وابسته به گروه سرمایه گذاری امید متعلق به بانک سپه است.

مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی باتبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر ضمن تشریح فعالیت های این بانک درعرصه های مختلف ازجمله ایجاد اشتغال دراستان تصریح کرد: سهم کویرتایر از ارزش افزوده بخش صنعت استان۴۳درصد است.

حسین محمدپور درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری” پیام خاوران “ با بیان اینکه در حال حاضر هزار و ۴۹۱نفر به صورت مستقیم و ۵ هزار و ۴۶۴ نفر به صورت غیرمستقیم در این کارخانه مشغول فعالیت هستند تصریح کرد: از این تعداد، ۱۸ درصدشاغلان بخش صنعت استان و ۳۸ درصد شاغلان بخش صنعت شهرستان بیرجند را تشکیل می‌دهد.

وی شرکت کویرتایر را نگین درخشان عرصه کار وتلاش در شرق کشور برشمرد و اظهارکرد: این شرکت در حال حاضر بیش از ۲۵ درصد تایر سواری مورد نیاز کشور را تامین می‌کند واتکا به دانش بومی و داخلی سازی طی هشت سال گذشته از اقدامات انجام شده در این کارخانه است.

مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی این مجموعه صنعتی بابیش از۱۰ رکورد ملی و انحصاری منحصر به فرد، دستاوردهای ماندگاری در ۲۴ سال فعالیت پرافتخار خود کسب کرده و جایگاه اولین تولید کننده تایر سبز و همچنین اولین سازنده پرس پخت در کشور، اولین طراح وتولید کننده تایر های ۱۸و۱۹و۲۰ در کشور را به خود اختصاص داده است.

محمدپور بیان کرد: شرکت کویرتایر درحال حاضر بخش قابل توجهی از لاستیک مورد نیاز هموطنان و خودروسازان داخل کشور را تامین می کند و نقش کلیدی و تاثیرگذار در اقتصاد استان خراسان جنوبی دارد.

*پرداخت بیش از ۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب حمایت ازتولید و تسهیلات تکلیفی

بیشتر بخوانید   قدردانی بسیج کارخانجات کشور ازکویرتایردر اجرای رزمایش "دست یاریگر" و"کمکهای مومنانه"

مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی همچنین گفت: درپنج ماه نخست امسال ۷ هزارو ۹۵۲ میلیارد ریال تسهیلات در قالب حمایت ازتولید ، سرمایه درگردش بنگاه های اقتصادی وتسهیلات تکلیفی(مسکن، ازدواج ، فرزندآوری،اشتغال زندانیان، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت) به بیش از۸۱۳۰  فقره به متقاضیان در استان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این بانک در استان  خراسان جنوبی در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج  و فرزند آوری است تصریح کرد: در پنج ‌ماه نخست سال جاری به ۱۲۱۷ پرونده به میزان۱۴۰۰میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.

محمد پور بیان کرد: این در حالی است که در حوزه تسهیلات طرح جهش ملی مسکن، بانک سپه  خراسان جنوبی در مدت اشاره شده۱۲۰۰میلیارد ریال برای ۵۵۸ فقره پرونده اختصاص داده است.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها