احداث چهارمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهرستان فردوس

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس گفت: چهارمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهرستان فردوس با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش “پیام خاوران” محمد اعتمادی مقدم در مراسم افتتاح فاز ۱مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیان در این شهرستان اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۴ هزار ۶۸۵ مترمربع در کیلومتر ۴۳ محور فردوس دیهوک احداث شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس، بیان کرد: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیان شامل نمازخانه، رستوران ،سرویس های بهداشتی ،فروشگاه، جایگاه سوخت و محوطه سازی است.که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال احداث و زمینه اشتغال مستقیم ۲۰ نفر را فراهم آورده است.

اعتمادی مقدم، ادامه داد: با توجه به اینکه محور فردوس-دیهوک یکی از محورهای اصلی وپرتردد حوزه استحفاظی شهرستان فردوس است ، ایمنی این محور برای سلامت عبور و مرور کاربران جاده ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با بهره برداری از این مجتمع و خدمات متمرکز و مناسب آنها در تأمین امنیت و رفاه حال مسافران و کاهش تصادفات بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: جهت احداث رمپ‌های ورودی و خروجی و تابلوهای اطلاعاتی مجتمع ، ۱۲ میلیارد ریال از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هزینه شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   امنیت شهروندان در گرو رعایت اصول پدافند غیر عامل در تمام پروژه‌ها است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها