بازگشت ۳ هزار و ۳۹۹ زائر خراسان جنوبی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری از مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۳ هزار و ۳۹۹ زائر از مرز توسط ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی به استان عزیمت کردند.

به گزارش ” پیام خاوران” اسداله جلال زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان خراسان جنوبی آماده بازگرداندن زوار اربعین از مرزها است که به این منظور ۱۰۴ سفر برای بازگشت زائران از مرز مهران انجام شده و تاکنون ۳ هزار و ۳۹۹ زائر به استان بازگشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا ۱۴ شهریور ماه بیش از ۸ هزار و ۴۰۷ زائر استان با ۲۸۷ سفر برای حضور در مراسم اربعین به پایانه‌های مرزی اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با تمام توان تلاش کردند ناوگان مورد نیاز برای بازگشت زائران اربعین حسینی را در کمترین زمان تأمین کنند.

جلال‌زاده از هم استانی‌ها خواست با توجه به نیاز ویژه به ناوگان حمل ونقل برای اعزام زائران اربعین از هرگونه سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری و سفرهای خود با ناوگان حمل و نقل را به ایام بعد از اربعین موکول کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان، منعکس کنند.

انتهای پیام/۱۰۷

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آداب و اعمال مخصوص روز اربعین + متن زیارت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها