تسریع در دوبانده سازی محور بیرجند به اسدیه

امام‌جمعه اسدیه بر تسریع اجرای دوبانده سازی محور بیرجند- اسدیه تأکید کرد وگفت:آب‌رسانی به روستاها، تصویب و اجرای طرح ملی مسکن، اجرای طرح‌های هادی روستایی، سامان‌دهی جاده‌های روستایی و جاده بین مزارع و ایل راه‌های عشایری ازمطالبات مردم است.

به گزارش پیام خاورانحجت‌الاسلام مصیب خزایی با اشاره به آغاز کار عملیات اجرایی دوبانده سازی محور بیرجند _ اسدیه با بیان این‌که اعتبارات در مقوله دوبانده سازی نباید قطره‌چکانی باشد، بر تخصیص اعتبار و تسریع اجرای پروژه تأکید کرد.

 وی از دیگر مطالبات مردم به آب‌رسانی به روستاها، تصویب و اجرای طرح ملی مسکن، اجرای طرح‌های هادی روستایی، سامان‌دهی جاده‌های روستایی و جاده بین مزارع و ایل راه‌های عشایری اشاره کرد.

خزایی با توجه به تعطیلی کارخانه قند با بیان این‌که برای ایجاد اشتغال بازگشایی این بنگاه اقتصادی ضروری است خواستار راه‌اندازی مجدد کارخانه قند و همچنین راه اندازی دیگر کارخانجات و بنگاههای اقتصادی در این منطقه شد.

به گزارش “پیام خاوران ” آیت الله رئیسی  امروز در سفر به خراسان جنوبی، با حضور در جمع راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی از میدان آزادی تا امامزادگان باقریه بیرجند، در تجمع جاماندگان حسینی در محل امامزادگان  این شهر سخنرانی دارد.

در این سفر همچنین عملیات اجرایی طرح راه آهن نهبندان – بیرجند – قاین- یونسی هم با حضور آیت الله رئیسی آغاز شود.

دیدار با مردم ، نخبگان، ائمه جمعه، علما و طلاب انقلابی  شهرستانهای فردوس ودرمیان خراسان جنوبی از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهوری به خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   90 درصد مرغ‌های تخم گذار خراسان جنوبی علیه ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان واکسینه شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها