مشارکت فعال خراسان جنوبی در پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی با تاکید برحضور پررنگ و مؤثر این استان در نمایشگاه‌های سراسری گفت: پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر در تهران یکی از این فرصت‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران” علیرضا عباس‌زاده صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی حضور در نمایشگاه روز ملی روستا و عشایر، با بیان اینکه پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر به مناسبت ۱۵ مهر روز روستا و عشایر از ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه در مصلای بزرگ تهران برگزار خواهد شد، اظهار داشت: حداقل ۳۰ غرفه نمایشگاه به خراسان جنوبی اختصاص یافته و در صورت استقبال فعالان این حوزه می‌توان تعداد غرفه‌ها را افزایش داد.

وی با تأکید بر اینکه فرصتی به تمامی تولیدکنندگان و بهره‌برداران داده شده تا محصولات و تولیدات خود را برای نمایش و فروش عرضه کنند، گفت: از همه ظرفیت‌های در اختیار استان اعم از حمل و نقل و اسکان باید استفاده کنیم تا هزینه شرکت در نمایشگاه ملی روستا و عشایر کاهش یابد و تولید کنندگان استان حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: انتظار می‌رود فعالان بخش صنایع دستی، گردشگری و تولیدات روستا و عشایر از فرصت این نمایشگاه استفاده کنند و ضمن ارائه توانمندی‌های خود، به معرفی خراسان جنوبی در سطح ملی بپردازند.

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تکنولوژی سایت‌های همراه اول در روستاهای خراسان جنوبی ارتقاء می‌یابد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها