قرارگاه رسانه ای شبکه خاوران در مشهد مقدس مستقر می شود

  • کدخبر: 52529
  • دوشنبه 11 سپتامبر 23 - 09:54

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از استقرار قرارگاه رسانه ای شبکه خاوران با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی  در مشهد مقدس خبر داد. 

به گزارش ” پیام خاوران” علیرضا آینه دار صبح امروز در نشست با برنامه سازان برنامه های ده پایانی صفر اظهار داشت: از امروز قرارگاه گاه رسانه ای صدا و سیمای خراسان جنوبی برای پوشش برنامه های هیئت های عزاداری  بیرجند و شهرستان ها در مشهد مقدس مستقر می شود.

وی گفت: تیم هایی از معاونت های سیما ، خبر  و فنی به همراه تجهیزات لازم برای برقراری ارتباط های زنده و پوشش برنامه ها به مشهد می روند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در ادامه افزود: قرار گاه رسانه ای صدا و سیمای خراسان جنوبی مسقر در مشهد مقدس علاوه بر تولید و پخش  برنامه های زنده ،  ارتباط های متعددی با سایر برنامه ها در بخش های مختلف سیما ، صدا و خبر را نیز در دستور کار خود دارد.

آینه دار پیاده روی عاشقان شمش الشموس به سمت مشهد مقدس و موکب های مستقر در مسیر را فرصت مناسبی برای تولید برنامه ها و فضا سازی رسانه ای برای این روزها عنوان کرد.

وی بیان کرد: طی هماهنگی صورت گرفته با سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی مقرر شده این سازمان در جهت همراه کردن هیئات مذهبی همچنین هماهنگی جهت تهیه گزارش‌های تولیدی و دعوت از کارشناسان و مداحان مجرب به برنامه ، با قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیمای خراسان جنوبی مستقر درمشهد همکاری داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهارکرد: این نخستین همکاری مشترک عملیاتی در این حوزه مابین صدا و سیمای خراسان جنوبی و سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خارج از استان می‌باشد.

بیشتر بخوانید   ضریب نفوذ اینترنت در بیرجند بیش از ۸۰ درصد است

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها