پدافند هوایی ارتش جرأت دست‌اندازی از هر متجاوزی را سلب کرده است

ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی گفت: پدافند هوایی ارتش با تجهیزات کاملاً بومی که متکی بر دانش داخلی، تخصص بالا و تجربه چندین ساله جوانان این مرز و بوم است، فکر و جرات دست‌اندازی از هر متجاوزی را سلب کرده است.

به گزارش “پیام خاوران” امیر سرتیپ دوم جلیل شاطری، ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی صبح امروز به همراه سایر فرماندهان آجا در استان با امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز، فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ دوم شاطری در این دیدار با بیان اینکه خوشبختانه امروز پدافند هوایی ارتش در بخش‌های مختلف ماموریتی خود به استقلال و خودباوری رسیده است، بیان کرد: پدافند هوایی ارتش با تجهیزات کاملاً بومی که متکی بر دانش داخلی، تخصص بالا و تجربه چندین ساله جوانان این مرز و بوم است، فکر و جرات دست‌اندازی از هر متجاوزی را سلب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه پدافند هوایی در اولویت اول است، وظیفه ما ایجاب می‌کند که با همه توان و ظرفیت در کنار این نیروی مقتدر باشیم.

ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی افزود: باید به گونه‌ای انجام وظیفه کنیم تا همچنان شاهد امنیت پایدار مرزهای هوایی در شرق کشور باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور نیز در این دیدار با اشاره به اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که در همه مرزهای زمینی، هوایی و دریایی از کیان کشور حراست و پاسداری می‌کند افزود: امروز منطقه شرق کشور یکی از امن‌ترین مناطق کشور است چرا که در همه حوزه‌ها به درجه بالایی از امنیت رسیده‌ایم.

امیر سرتیپ دوم پرویز ادامه داد: صدها کیلومتر آن‌طرف‌تر از مرزهای کشور هم، هواپیماهای مجاز و غیرمتعارف را زیر نظر داریم و اجازه نخواهیم داد کوچک‌ترین پرنده‌ای بدون رعایت استاندارد قانونی بین‌المللی وارد حریم هوایی ایران اسلامی شود.

بیشتر بخوانید   ۸۹ هزار بسته معیشتی ‌بین اقشار آسیب پذیر از کرونا در خراسان جنوبی توزیع شد

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پدافند هوایی خط مقدم و اولویت اول دفاع از کشور است، خدمت در این نیروی مسؤولیتی سخت و بزرگ بوده که همین امر سبب شده تا این نیروی قهرمان به صورت شبانه‌روز و ۲۴ ساعته از آسمان کشور حراست کند تا گزندی به ایران اسلامی وارد نشود.

منبع:مهر

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها