۲۴ هزار و ۵۶ زائر پاکستانی در مواکب خراسان جنوبی پذیرایی شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: ۲۴ هزار و ۵۶ زائر پاکستانی تاکنون در مواکب استان پذیرایی شدند که بیشترین تعداد مربوط به موکب امامزاده سیدعلی نهبندان بوده است.

به گزارش “پیام خاوران” حجت الاسلام پرویز بخشی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه خراسان جنوبی معبری برای زائران اربعین و حرم رضوی به ویژه زائران پاکستانی است مواکبی برای پذیرایی و اسکان زائران در استان تعیین شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا پنج موکب اربعین حسینی جهت میزبانی از زائران پاکستانی حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت رضا(ع) در مزار سید علی نهبندان، امامزادگان باقریه بیرجند، مسجد ابوالفضل (ع) نهبندان، امام زاده زید بن محمد قاین و مسجدجامع مقدس خضری دشت بیاض برپا شده است.

وی با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۵۶ زائر پاکستانی تاکنون در مواکب خراسان جنوبی پذیرایی شدند افزود: بیشترین تعداد مربوط به موکب امامزاده سیدعلی نهبندان بوده که در این موکب ۶ هزار و ۳۵۳ زائر پاکستانی مورد پذیرایی قرار گرفتند.

بخشی‌پور گفت: در موکب الزهرا قاین پنج هزار و ۲۱۲ زائر پاکستانی، امامزاده زید قاین سه هزار و ۹۸۲ زائر پاکستانی، امامزادگان باقریه بیرجند ۸۸۷ زائر، مسجد جامع خضری دشت بیاض پنج هزار و ۱۰۰ زائر و مسجد حضرت ابوالفضل نهبندان ۲هزار و ۵۲۲ زائر پاکستانی پذیرایی شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی عنوان کرد: در این راستا ۳۸۴ اتوبوس از زائران پاکستانی در مواکب خراسان جنوبی توقف کردند و به ۳۶۱ زائر پاکستانی خدمات اسکان ارائه شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   انقلاب اسلامی ریشه در قیام عاشورای حسینی دارد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها