مشارکت سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی برای  فرهنگ سازی سلامت 

نشست مشترک رئیس بیمارستان ایران مهر بیرجند و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها با محوریت استفاده از ظرفیت سازمان همیاری جهت اطلاع رسانی و آگاه رسانی زودهنگام سرطان برگزار شد.

به گزارش « پیام خاوران » در این دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها با اشاره به اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان و حذف عوامل خطر از جمله آلاینده های محیطی در سطح شهرها و استان، اظهار کرد: تشخیص زودهنگام سرطان در ارائه ی درمان های به موقع و مختلف در افراد مبتلا بسیار تاثیرگذار است.

سید محمد اسماعیل فاطمی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان درباره ی سرطان و علائم آن را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعت و بهره مندی از ظرفیت شهرداری و شورای شهر در آگاهی بخشی به شهروندان در محله های مختلف، مشارکت آموزش پرورش و لزوم آگاه رسانی از طریق جامعه دانش آموزی و… می تواند نتایج بسیار خوبی برای ارائه ی خدمات بهداشتی و درمانی بهتر و همچنین اطلاع رسانی جهت پیشگیری از بیماری سرطان به مردم شهرستان و استان را رقم بزند.

دکتر حسن مرتاضی رئیس بیمارستان ایران مهر ضمن قدردانی از اعلام آمادگی سازمان همیاری شهرداری ها در زمینه بحث آگاه سازی شهروندان در مورد سرطان آمادگی خود را جهت همراهی با مجموعه سازمان همیاری و شهرداری های شهرستان اعلام نمود.

در پایان این نشست مقرر شد جلسات آتی به صورت کارشناسی برای هماهنگی هر چه بیشتر بین طرفین جهت ارائه ی خدمات بهتر به شهروندان تشکیل شود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خدمات رسانی دانشگاه پزشکی بیرجند در بیمارستانهای مرزی کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها