بیش از ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان نهبندان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد. 

به گزارش  “پیام خاوران” سرهنگ حسین عرب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به ۴ خودروی شوتی و ۲ دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: مأموران در این زمینه ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عرب همچنین از کشف ۱۴ کیلو و ۴۷۰ گرم هروئین در این شهرستان خبر داد و گفت:  ماموران ایست بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو پارس که از مبداء زاهدان به مقصد مشهد در حال حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو ۱۴ کیلو  و ۴۷۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود را کشف کردند.

عرب تصریح کرد: مأموران در این زمینه یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید   آیت الله عبادی :سلامت و رشد و نشاط جامعه در گروی تقوا است

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها