۱۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خط کشی شد

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای خط کشی یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای استان از ابتدای سال جاری خبر داد. 

به گزارش “پیام خاوران” سجاد احمدی شاهرخت صبح امروز در حاشیه بازدید از راه‌های استان اظهار داشت: از ابتدای امسال یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خط کشی شده که برای اجرای این حجم از عملیات بیش از ۳۲۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی افزود: هدف از خط‌کشی راه‌های مواصلاتی خراسان‌جنوبی ارتقای ایمنی عبور و مرور و همچنین آگاهی دادن به کاربران جاده‌ای هنگام رانندگی است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی  تصریح کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های اجتماعی همواره کاهش سوانح جاده‌ای، تلفات جانی و مالی ناشی از آن بوده که تحقق این هدف علاوه‌ بر افزایش ضریب ایمنی تردد از طریق نصب و نگهداری علائم و تابلوهای مختلف جاده‌ای، با فرهنگ‌سازی و تشویق کاربران جاده به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امکان‌پذیر است.

احمدی بیان کرد: خط‌کشی راه‌ها ضمن اینکه از ضروری‌ترین نوع علائم ایمنی است از عوامل اصلی منظم‌کردن حرکت وسایل‌نقلیه و آگاهی‌دادن به کاربران جاده‌ای نیز محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: از این رو این اداره کل در راستای تامین ایمنی محورهای خراسان جنوبی اقدامات درخور توجهی در زمینه خط‌کشی محورها در دستور کار خود داشته است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ازعقیق سرخ کویر تا سنگ شجر/سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی خراسان جنوبی بهترین سوغاتی در چمدان گردشگران 

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها