۱۳۰۰ اثر به جشنواره عکس و فیلم «کویر و زندگی» ارسال شد

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی گفت: یک هزار و ۳۰۰ اثر در دو بخش عکس و فیلم مستند از سراسر کشور به دبیرخانه سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند کویر و زندگی ارسال شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، علی فرخنده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند کویر و زندگی اردیبهشت امسال با انتشار فراخوان کار خود را آغاز کرد و پس از پایان مهلت ارسال آثار، تعداد یک هزار و ۲۴۷ اثر از ۱۷۴ عکاس و ۵۰ فیلم مستند از ۴۰ فیلمساز، توسط دبیرخانه این جشنواره دریافت شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مهرداد اسکویی، احمد الستی و اسفندیار شهیدی در بخش فیلم مستند و علی قلمسیاه، سعید محمودی ازناوه و مسعود زنده روح کرمانی در بخش عکس، داوری این دوره از جشنواره را برعهده دارند.

فرخنده بیان کرد: پس از انجام داوری اولیه آثار در دو بخش عکس و فیلم مستند، تا پایان مهرماه، آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری اعلام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در بخش عکس، لوح تقدیر و تندیس جشنواره و مجموع مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال وجه نقد، به رتبه اول تا ششم و در بخش فیلم مستند، لوح تقدیر و تندیس جشنواره و مجموع مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال وجه نقد، به جایزه بزرگ جشنواره و بهترین‌ها در کارگردانی، تصویربرداری، دستاورد فنی و پژوهش، اهدا می‌شود.

وی افزود: سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند کویر و زندگی با مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و به میزبانی شهرستان طبس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تولید لاستیک در کویرتایر 30 درصد افزایش یافت

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها