نقشه راه موفقیت جوانان ما در مسجد و حول محور بسیج است

فرمانده سپاه خراسان جنوبی، گفت: باید مساجد و پایگاه‌های بسیج تقویت شوند و نقشه راه موفقیت جوانان ما در مسجد و حول محور بسیج و پایگاه‌های بسیج است که با فعال کردن مسجد، جوانان واکسینه خواهند شد و چراغ راه برای ما روشن خواهد ماند.

به گزارش “پیام خاوران” سردار محمدرضا مهدوی ظهر امروز در جمع مردم روستای کلاته سری شهرستان قاینات، اظهار داشت: امنیت امروز ما به برکت خون شهداست واگر پایمردی شهیدان و ایستادگی و مقاومت  رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود قطعا آرامش امروز را نداشتیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: جوانان ما امروز باید درس ایستادگی و مقاومت و از خودگذشتگی را از شهدا یاد بگیرند و سر تعظیم در برابر دشمن فرود نیاورند.

مهدوی بیان کرد: این را همه باید بدانند که هرجا به استکبار افتخار کردند جز وعده‌های توخالی چیزی ندیدند و هرجا دربرابر استکبار ایستادگی و مقاومت کردند همچون ایران جایگاه رفیعی را دارند.

وی افزود: یادمان نرود که در دوران دفاع مقدس کشورها و ملت‌های زیادی علیه ایران دست در دست هم دادند، ولی جوانان ما با همت و رشادت نگذاشتند ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمن بیفتد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دشمن که از همه راه‌ها ورود کرد تا به ملت ما ضربه بزند، اما نتوانست و امروز نیز در تلاش است که هویت ما را از ما بگیرد و با آسیب‌های اجتماعی که طراحی کرده جوانان و نوجوانان ما را نشانه گرفته است و باید مراقب بود.

مهدوی تصریح کرد: مسجد یکی از راه‌های تقویت و بالابردن ایمان و تقویت روحیه معنوی جوانان است. باید مساجد و پایگاه‌های بسیج تقویت شوند و نقشه راه موفقیت جوانان ما در مسجد و حول محور بسیج و پایگاه‌های بسیج  است که با فعال کردن مسجد، جوانان واکسینه خواهند شد و چراغ راه برای ما روشن خواهد ماند.

بیشتر بخوانید   کاهش 16 درصدی تصادفات برون شهری در خراسان جنوبی

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها