پایان چشم انتظاری برای افتتاح اورژانس بیمارستان خوسف

بخش اورژانس بیمارستان خوسف راه اندازی و درمان بیماران در این مرکز درمانی انجام می شود.

به گزارش “پیام خاوران“، با گذشت بیش از یک دهه کش و قوس فراوان و تزریق قطره چکانی اعتبارات بالاخره در دولت سیزدهم بیمارستان خوسف که یکی از طرح های ناتمام شهرستان بود به بهره برداری رسید و آن طور که از گفته‌ها بر می‌آید هم اکنون بخش اورژانس بیمارستان با پزشک عمومی و پرستار آماده خدمات دهی به بیماران است.

بنا به اخبار گذشته این بیمارستان ۳۲ تختخوابی که سال ۹۲ زمزمه‌های احداث آن به گوش رسید بارقه امیدی در دل شهروندان خوسفی شد تا بعد از مدت‌ها صاحب بیمارستان شوند و مشقت درمان در مرکز استان از دوششان برداشته شود.

این خواسته به حق مردم شهرستان حدود ۱۰ سال طول کشید تا بالاخره با تخصیص اعتبارات در سفر ریاست جمهور دولت سیزدهم به استان سوت پایان ساخت و ساز و تکمیل طرح به گوش رسید و هم اکنون بخش اورژانس آن به بهره برداری رسیده است.

احمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف گفت: قرار بود با تخصیص اعتبارات و تسریع ساخت و ساز خوسفی‌ها فقط تا پایان ۱۴۰۰ راهی مرکز استان برای درمان شوند، اما تزریق قطره چکانی اعتبارات، خلف وعده برخی پیمانکاران و کرونا و … دست به دست هم دادند تا این وعده در موعد مقرر عملی نشود و مردم خوسف همچنان در انتظار به سر ببرند.

او افزود: در دولت سیزدهم این طرح زیربنایی به مرحله بهره برداری رسیده و اورژانس بیمارستان در حال خدمات دهی است.

به گفته احمدی آزمون استخدامی برای جذب ۶۰ نیرو در مهر امسال برگزار و به زودی شاهد افزوده شدن سایر خدمات و تأمین تجهیزات این بیمارستان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید   اجرای ۵۸۰۰ طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی کشور

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف عنوان کرد: تاکنون حدود ۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و تا دو هفته آینده طبق قول‌های داده شده بخش آخر تجهیزات بیمارستان تأمین و شاهد تجهیز کامل آن خواهیم بود.

او بیان کرد: از طریق آزمون استخدامی مهر ۶۰ نیرو تا پایان سال تأمین خواهد شد.

بیمارستان خوسف تحت عنوان طرح مهر ماندگار با عنوان مرکز بهداشتی سال ۹۲ کلنگ زنی و سرانجام با ارتقاء به بیمارستان ۳۲ تختخوابی به مسیر ساخت و احداث ادامه داد.

همچنین این بیمارستان شامل بخش‌های داخلی، کودکان، جراحی، زنان و زایمان، اورژانس و خدمات آزمایشگاهی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها