تجمع امدادگران هلال احمر بیرجند در محکومیت جنایات اسرائیل‌ + تصاویر

جنایات اسرائیل ‌علیه ملت فلسطین توسط امدادگران هلال احمر و کادر بهداشت و درمان در بیرجند محکوم شد.

به گزارش «پیام خاوران »، در پی اقدام جنایتکارانه رژیم وحشی صهیونیستی در قتل عام بیماران به ویژه کودکان و زنان بی پناه و از بین بردن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و کادر درمانی و امدادگران هلال احمر‌، صبح امروز اجتماع نیروهای کادر درمان و امدادگران هلال احمر برای محکومیت جنایات نسل کشی رژیم سفاک اسرائیل در میدان مادر بیرجند برگزار شد.

فرماندار بیرجند در این مراسم با بیان این که مقاومت تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد یافت، گفت: اسرائیل در طول تاریخ جنایات بسیاری در فلسطین انجام داده است و امروز هم در مقابل چشمان جهانیان به بمباران بیمارستان ها، مراکز درمانی و مدارس ادامه می دهد.

فاضلی از اسرائیل به عنوان رژیم کودک کش یاد کرد و افزود: به برکت خون پاک شهدا ، کشورهای که تاکنون در کنار اسرائیل بودند، امروز در کنار مردم فلسطین ایستاده اند و جنایات اسرائیل را محکوم می کنند.

به گفته وی وعده الهی برای پیروزی حق بر باطل حتمی است و مقاومت تا محو اسرائیل اشغالگر ادامه خواهد یافت.

فرماندار بیرجند تاکید کرد: اسرائیل امروز در سرازیری سقوط قرار گرفته است و اگر نمی توانیم در میدان نبرد مردم فلسطین با اسرائیل حضور پیدا کنیم ، باید با تبیین گری جنایات رژیم اسرائیل را برای مردم جهان بازگو کنیم.

در ادامه این مراسم مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به این که هلال احمر سازمانی بی طرف است، گفت: هر چند بر اساس کنوانسیون های بین المللی نیروهای امدادگر در جنگ ها مصونیت دارند اما امروز اسرائیل امدادگران ، امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی را در فلسطین بمباران می کند که این بر خلاف همه کنوانسیون های بین المللی است.

بیشتر بخوانید   وظیفه و تکلیف شوراها، کار، کار و کار برای مردم است

کاووسی تاکید کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر امروز با اجتماع خود در این مکان، جنایات اسرائیل را محکوم و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

در پایان این مراسم بیانیه ای مبنی بر محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل به دو زبان انگلیسی و فارسی قرائت شد و از مجامع بین المللی خواسته شد که با فشار بر اسرائیل ، زمینه توقف این حملات را فراهم کنند.

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها