حمایت همه جانبه از هایپرآنلاین در توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار/ کارنامه قبولی هایپرآنلاین در ارائه خدمت به مردم

هایپرآنلاین در فروش کالاهای اساسی از جمله اقلام تنظیم بازار طی سالهای گذشته، عملکرد قابل قبولی داشته ومورد حمایت سازمانهای متولی است .

به گزارش « پیام خاوران »  این مطلب در جریان بازدید مدیرکل هماهنگی اموراقتصادی استانداری،معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهادکشاورزی ومعاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان جنوبی از انبارمرکزی هایپرآنلاین و روند خدمات رسانی وتوزیع کالا به مردم عنوان وتاکید گردید: سازمان مزبور باتوجه به سوابق کاری و توزیع کالاها به ویژه اقلام تنظیم بازار طی سالهای گذشته از فعالیت هایپرآنلاین حمایت می کنند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه هایپرآنلاین اولین فروشگاه اینترنتی در استان است وتاکنون عملکرد خوبی در ارائه کالاهای اساسی به مردم داشته است مورد حمایت است.

علی صادقی براطلاع رسانی بیشتر از فعالیت این فروشگاه تاکید کرد وگفت:این فروشگاه باید متناسبت با ایام ومناسب ها کالاهای مورد نیاز  واقلام فصلی مردم را تامین وعرضه نماید.

وی بر توزیع مویرگی به عنوان عامل اساسی وموثردر توسعه بازاریاد کرد وافزود:افزایش ضریب کالا،طول زمان عرضه وارائه کالاهای با کیفیت باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه این فروشگاه درتوزیع اقلام تنظیم بازار به خوبی عمل کرده است اظهار داشت:یکی از رسالت های ماتوزیع عادلانه کالا به ویژه به صورت اینترنتی است چرا که قابل رصدبوده و سریع به دست جامعه هدف می رسد .

سیدمجتبی حسینی گفت: آمادگی داریم تادر راستای ارائه کالاهای اساسی به مردم متناسب با سهمیه وسرانه جمعیتی شهرستان که در اختیار فروشگاهها، اتحادیه ها، صنوف وفروشگاههای زنجیره ای قرار می گیرد و به صورت عادلانه توزیع می گردد سهمیه ای برای هایپر آنلاین اختصاص دهیم.

وی بر توسعه همکاری برای گسترش فعالیت هایپرآنلاین تاکیدکرد و گفت:به هرمیزان بستر فعالیت این فروشگاه توسعه یابد آمادگی  وجود دارد تا نسبت به اختصاص کالا برای ارائه خدمات به مردم وجامعه هدف همراهی وهمکاری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید   توزیع 3.7 تن گوشت تازه گوسفندی تنظیم بازار در شهر بیرجند

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی با ابراز رضایت از فعالیت هایپرآنلاین وکارنامه قابل قبول طی چند سال فعالیت و ارائه کالا از جمله اقلام تنظیم بازاربه مردم اظهارکرد: این سازمان با توجه به شفافیت فعالیت درراستای اختصاص کالا همکاری خواهد داشت.

الیاس جویبان همچنین براختصاص نقدینگی وسرمایه در گردش از محل اعتبارات سال جاری قول مساعد داد وگفت:براساس مکاتبه با ادارات وسازمانها، هایپرآنلاین بستر مناسبی برای ارائه کالا به مردم به ویژه کارکنان ادارات فراهم کرده است که این مهم در صرفه جویی وقت، حمل ونقل و.. موثر بوده است.

فروشگاه اینترنتی هایپرآنلاین با ۵۰ هزار مشتری فعال دربیرجند

مدیرعامل شرکت بهین داده برخط خاوران هم در این بازدید در گزارشی گفت: فروشگاه اینترنتی هایپرآنلاین با بیش از۵۰ هزار مشتری فعال بیرجندی و غیر بومی از سراسر کشور ، همرده فروشگاه های زنجیره ای به مردم خدمات دهی می کند.

امیرحسین جبدرانی اظهار داشت: این فروشگاه اینترنتی به عنوان اولین هایپرمارکت اینترنتی و تخصصی در استان از سال ۱۳۹۸ فعالیت می کند که توانسته با فراهم کردن زیر ساخت تامین، نگهداری و فروش کلیه اقلام مصرفی خانوار،را به صورت مستقیم در انبار خود با موجودی و قیمت ثابت ، نگهداری نماید .

وی با اشاره به برخورداری این فروشگاه از ناوگان توزیع سفارشات به صورت اختصاصی که امنیت سفارشات را تضمین می کند تصریح کرد:در هایپرآنلاین کلیه محصولات هنگام ورود به انبار، با تاریخ ثبت می شود ومشتری هنگام ثبت سفارش می تواند تاریخ و عکس محصولات را مشاهده و سفارش خود را نهایی کند.

بیشتر بخوانید   مدیران با تولیدکنندگان مدارا کنند/«رونق تولید» کلید واژه‌‌ای برای ر رفع مشکلات اقتصادی کشور

مدیرعامل شرکت بهین داده برخط خاوران بااشاره به اینکه در هایپرآنلاین با خرید بیشتر، تخفیف بیشتر (عمده اررانتر یا تخفیف پلکانی)به مشتری ارائه می شود اظهارکرد: عکس برداری اختصاصی این شرکت در استودیو بوده که این اقدام سبب سئوخوب و اعتماد بیشتر مشتریان به دلیل تطابق عکس محصول خریداری شده (درخواست شده) با محصول دریافتی می باشد.

جبدرانی بیان کرد: امکان خرید و ثبت سفارشات به صورت اینترنتی از سایت ویا اپلیکیشن هایپرآنلاین و یا به صورت تلفنی از طریق مرکز تماس هایپرآنلاین به شماره ۰۵۶۹۱۰۱۰۱۰۹ فراهم است.

مدیرعامل شرکت بهین داده برخط خاوران گفت: هایپرآنلاین به صورت۲۴ ساعته با تنوع بالای ۷۰۰۰ قلم کالا و با ناوگان توزیع اختصاصی سفارشات، درسراسر شهر بیرجند فعالیت دارد.

وی بیان کرد: هایپرآنلاین یکی از برندهای فعال شرکت بهین داده برخط خاوران است و زیرمجموعه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی است که دارای جواز اینماد (صنعت ، معدن و تجارت)، اتحادیه کسب و کارهای مجازی کشوری ، ساماندهی (فرهنگ و ارشاد) و نظام صنفی رایانه ای خراسان جنوبی است .

جبدرانی بیان کرد: هایپرآنلاین بابت توزیع اقلام تنظیم بازار در دوسال متوالی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ از سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان جنوبی  و همچنین در سال ۱۴۰۲‌ نیز درراستای توزیع عادلانه تنظیم بازار از فرمانداری بیرجند تقدیرنامه دریافت کرده است.

مدیرعامل شرکت بهین داده بر خط خاوران با بیان اینکه این فروشگاه دسترسی به سامانه ثبت احوال و سامانه شاهکار را دارد گفت:این امکان در توزیع عادلانه اقلام تنظیم بازار کمک شایانی به هایپرآنلاین داشته است.

وی تاکید کرد: فروشگاه هایپرآنلاین همرده فروشگاه های زنجیره ای بوده و قیمت پایین تر از فروشگاه ها را ارائه می دهند و برخلاف فروشگاه های خرد ، امکان بهره مندی از تخفیف بیشتر (سازمانی ) و خرید مستقیم را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید   قابلیت خرید اینترنتی از فروشگاهها و تحویل درب منزل، در خراسان جنوبی فعال شد

در این جلسه در خصوص برگزاری آیین افتتاح رسمی هایپر آنلاین در آینده نزدیک بحث وتبادل نظر شد.

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها