انتخاب دو روستای خراسان جنوبی در لیست برگزیدگان جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی از انتخاب دو روستای استان  در لیست برگزیدگان نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کشور خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” محمود حاجی، صبح امروز یا اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا بر اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  دو روستایی درمیان شهرستان درمیان و اسفندیار شهرستان طبس در لیست  برگزیدگان کشوری جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب قرار گرفتند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی گفت: با تلاش همکارانم در کتابخانه‌های عمومی روستای‌های درمیان و اسفندیار و برنامه‌ریزی منظمی که از ابتدا سال  توسط اداره کل جهت کسب امتیاز لازم در این زمینه انجام شد شاهد کسب این افتخار بودیم.

حاجی بیان کرد: هر ساله بر اساس شاخص‌هایی فرهنگی که مهمترین آنها برخورداری از کتابخانه، میزان مطالعه، سرانه عضویت و امانت کتاب است روستاها و عشایر دوستدار کتاب انتخاب می‌شوند که امسال دو روستای استان در این لیست قرار گرفتند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال‌های گذشته هم روستای استان در این لیست قرار داشتند گفت: امیدواریم با توجه ویژه‌ای که استاندار جهادی و فرهیخته استان دارند ساخت کتابخانه اسفندیار به پایان برسد تا در این روستای، دوستداران کتاب ساختمان خوبی در اختیار داشته باشند و در روستای درمیان نیز خیران در حال واگذاری یک قطعه زمین هستند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پرداخت 216 میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها