بسیج و بسیجی دغدغه اش ولایت و ارتقای فرهنگی کشور است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: بسیج و بسیجی از منیت رها شده و دغدغه اش ولایت، ارتقا فرهنگی، آبادانی کشور و.. است و بسیجی واقعی، رهبر معظم انقلاب است که خودشان را وقف اسلام و کشور کرده اند.

به گزارش ” پیام خاوران” ، حجت الاسلام والمسلمین محمد مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند که با حضور خیل نمازگزاران در مسجد چامع المهدی برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امروز اسرائیل منفور ترین کشور دنیا حتی در قلب اروپا است که نشان از توجه مردم دنیا به حق و حقانیت دارد.

وی بیان کرد:  رژیم منفور اسرائیل در سرزمین فلسطین به نسل کشی رو آورده و مردم بی دفاع را هدف گرفته و بر سر زنان، کودکان، بیماران و خبرنگاران و… بمب فسفری می ریزد و ما این وحشی‌گری ها را بشدت محکوم می کنیم.

خطیب جمعه موقت بیرجند افزود: اسرائیل امید واهی داشت که به اهدافش یعنی نابودی حماس و جهاد اسلامی می رسد اما اکنون می بینم که حماس و جهاد اسلامی سرفراز تر از همیشه در صف حق ایستاده اند.

وی اظهارکرد: اسرائیل ادعا می کند چهارمین ارتش نظامی جهان هستند، گنبد آهنین دارند و…. اما دیدید که چطور توان مقابله با یک ملت آسیب دیده را ندارند و شکست اطلاعاتی اسرائیل از همه مهم تر بود که نشان داد دشمن طبل تو خالی و یک رژیم پوچ است.

حجت الاسلام مختاری همچنین حضرت فاطمه (س) و افکار فاطمی را اوج مبارزه با استکبار دانست و بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) از یک شخص دفاع نکرد بلکه از جریان ولایت دفاع کرد، جریانی که از اذل تا ابد ادامه دارد .

وی افزود: دشمن می‌خواهد فاطمیه را تبدیل کند به آب راکدی که بوی کهنگی می دهد، در حالی که حضرت زهرا (س) یک انسان مدافع و باطل ستیز بود، فاطمیه یک چشمه زلال و همیشه جاری در طول تاریخ است که عمل به آن، ما در مقابل دشمنان و استکبار، ایستاده نگه می دارد.

بیشتر بخوانید   تصویب ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه نهبندان و سربیشه

خطیب جمعه موقت بیرجند با تبریک هفته بسیج بیان کرد: بسیج و بسیجی از منیت رها شده و دغدغه اش ولایت، ارتقا فرهنگی، آبادانی کشور و.. است و بسیجی واقعی، رهبر معظم انقلاب است که خودشان را وقف اسلام و کشور کرده اند.

به مناسبت ۵ آذرماه سالروز بسیج مستضعفان ، همایش حلقه های تربیتی صالحین بسیج نیز در مسجد جامع المهدی (عج)بیرجند برگزار و بسیجیان به تبیین دستاوردها و برنامه ریزی برای اعتلا و ارتقای بسیج پرداختند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها