تشییع شهید استواریکم امیرحسین ابراهیمی در بیرجند

مراسم تشییع پیکر شهید استواریکم امیرحسین ابراهیمی صبح امروز با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در بیرجند برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران” شهید مدافع امنیت استواریکم امیرحسین ابراهیمی که در مورخه ۸ شهریور ۱۴۰۲ در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و  سوخت غیرمجاز در محل پلیس راه سربیشه مصدوم شده بود، پس از تحمل یک دوره بیماری، در روز چهارشنبه یکم آذرماه امسال به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید والامقام صبح امروز بر دستان مردم شهیدپرور بیرجند تشییع شد و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفورایی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی در این مراسم درباره جایگاه شهید و شهادت در دین مبین اسلام به ایراد سخن پرداخت.

وی با بیان اینکه راه شهادت همچنان ادامه خواهد داشت ومحکم تر ومصمم تر با اشرار وسودگاران مرگ مقابله میکنیم گفت: همکاران ما با غسل شهادت به محل خدمت می آیند و در خدمت به مردم ونظام اسلامی جان برکف اند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماهرچه داریم از شهدا است آنهایی که در راه خدا السابقون السابقون ومقرب درگاه خداوند اند.

صفورائی با بیان اینکه درب شهادت در پلیس ونیروی انتظامی باز است افزود: همکاران شهید ابراهیمی در نیروی انتظامی خراسان جنوبی،اجازه نخواهند داد خون پاک این جوان شهید پایمال شود.

وی با تاکید براینکه شهدا از دنیا فاصله گرفتند افزود: شهدا دفاع از کشور،برقراری وحفظ امنیت را بر زندگی مادی ترجیح دادند وجان خود را فدا کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی، شهدا را مقرب ترین افراد به خداوند دانست و افزود: نیروی جان برکف انتظامی در حفظ امنیت وبرقراری آرامش تلاش میکنند.

بیشتر بخوانید   مشترکان کم مصرف برق مشمول پاداش می‌شوند

همچنین آیت‌الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند نیز بر پیکر این شهید بالامقام نماز را اقامه کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها