۷۳۰ نخبه خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی کمیته امداد

معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به حمایت این نهاد از ۱۹ هزار و ۸۷ دانش‌آموز نیازمند در خراسان جنوبی، گفت: از این تعداد ۷۳۰نفر دانش‌آموز نخبه و استعداد برتر شناسایی شده‌اند.

به گزارش “پیام خاوران” جمشید سورگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود ۱۹ هزار و ۸۷ نفر دانش‌آموز و یک هزار و ۱۷۹ دانشجو نیازمند استان از خدمات و حمایت‌های کمیته امداد برخوردار هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به خدمات این نهاد برای دانش‌آموزان نیازمند پرداخت گفت: تامین هزینه پوشاک و لوازم‌التحریر، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان نخبه و استعداد برتر، ارائه خدمات رایگان مشاوره و برنامه‌ ریزی تحصیلی و موفقیت در کنکور و اقدام در خصوص بازگشت به تحصیل برای دانش‌آموزان بازمانده یا ترک تحصیل با استفاده ظرفیت گروه‌های جهادی و بهترین موسسات نام آور و پیشرو در خدمات تحصیلی از مهمترین خدمات کمیته امداد برای دانش‌آموزان تحت حمایت است.

وی با اشاره به وجود ۷۳۰ نخبه تحت حمایت این نهاد ادامه داد: از ابتدای مهرماه نیز با برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها و کمک‌هاي ارزشمند مردم عزیز و نیکوکار به تمامی دانش‌آموزان بسته‌‌هاي تحصیلی تقدیم شده است.

سورگی با بیان اینکه تحصیل دانش‌آموزان مورد حمایت در مدارس استعدادهای درخشان رایگان است افزود: استعدادیابی و هدایت دانش‌آموزان به شرکت در آزمون مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی براساس تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش از دیگر برنامه‌هاست.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پلتفرم ” ایران سفر"را بشتربشناسیم+اینفوگرافی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها