تجلیل از خادمین افتخاری اربعین حسینی (ع) و شرکتهای زیارتی برتر خراسان جنوبی

آئین تجلیل از خادمین افتخاری اربعین حسینی (ع) سال جاری و دفاتر و شرکتهای زیارتی برتر حوزه عتبات عالیات خراسان جنوبی عصر امروزدر محل سالن ولایت مجتمع غدیر سپاه بیرجند برگزار شد.

به گزارش ” پیام خاوران “، آئین تجلیل از خادمین افتخاری اربعین حسینی (ع) جاری و همچنین دفاتر و شرکتهای خدمات زیارتی برتر در حوزه عتبات عالیات عراق به منظور قدردانی از زحمات و خدمات شایسته آنان برگزار گردید.

مدیر حج وزیارت خراسان جنوبی در اینمراسم گفت : در ایام اربعین حسینی در شهر کاظمین ۱۳۰ هزار خدمت در حوزه راهنمایی و امداد گمشدگان با تلاش شبانه روزی خادمین افتخاری اربعین حسینی به مردم ارائه شد.

حسین دستگردی افزود: در حوزه اعزام زائران عتبات نیز باهمت و تلاش دفاتر زیارتی استان، جایگاه دوم در کشور را کسب کرد.

در این آئین از ۳۶ نفر از خادمین افتخاری اربعین استان و ۸ دفتر زیارتی با اعزام بیشترین زائر با اهدای تندیس و لوح تقدیر قدردانی شد.

همچنین درادامه این مراسم جلسه مجمع عمومی شرکت مرکزی امور کارگزاران زیارتی خراسان جنوبی به منظور تعیین و انتخاب بازرس شرکت با حضور مدیر حج وزیارت خراسان جنوبی، اعضای هیئت مدیره شرکت مرکزی استان و مدیران دفاتر و شرکتهای خدمات زیارتی استان برگزار شد.

مدیر حج وزیارت استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به موضوع همکاری دفاتر و شرکتهای خدمات زیارتی استان با شرکت مرکزی استان در راستای پیشبرد اهداف و ارائه خدمات بهینه به زائرین پرداخت

دستگردی گفت: نظارت و ارزیابی جزو وظایف ذاتی مدیریت حج وزیارت استان است و ما همواره نظارت بردفاتر زیارتی استان را در دستور کار خود قرارداده تا مشکلات زائرین به حداقل برسد .

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسات با ارگانهای مختلف برای جلوگیری از فعالیت آزادبران غیر مجاز زیارتی عتبات عالیات گفت: هدف ما از برگزاری این گونه جلسات دفاع از حقوق زایران عتبات و عدم تضییع حقوق دفاتر و شرکتهای زیارتی تحت نظر سازمان حج وزیارت است.

بیشتر بخوانید   بیش از 60 هزار قلم کالای قاچاق سلامت محور در خراسان جنوبی منهدم شد

مدیرعامل شرکت مرکزی امور کارگزاران زیارتی استان خراسان جنوبی هم در مورد وظایف شرکت و نحوه همکاری دفاتر و شرکتهای زیارتی گزارشی ارائه داد و سپس هریک مدیران دفاتر زیارتی به بیان نظرات و پیشنهادات پرداختند.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها