خراسان جنوبی نباید دچار قطعی گاز شود

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌ها در شرکت ملی گاز باید به شکلی باشد که خراسان جنوبی دچار قطعی گاز نشود گفت: با توجه به ناترازی تولید و مصرف گاز در کشور، آمادگی مواجهه با شرایط فصل سرد را در دستور کار داریم. 

به گزارش “پیام خاوران“، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج دیدار خود با مجید چگنی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: این دیدار با سه هدف اصلی انجام شد.

وی با بیان اینکه در این دیدار از اقدامات شرکت گاز در خراسان جنوبی تقدیر شد، تصریح کرد: شرکت گاز در دو سال گذشته، کارهای بزرگی در استان انجام داده است. خط انتقال گاز دشتک به خراسان جنوبی همچنان در اولویت پروژه‌های شرکت ملی گاز ایران است و با قدرت ادامه می‌یابد و با اجرای این پروژه، خراسان جنوبی به رینگ گاز کشور متصل می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: سرعت عمل پیمانکار پروژه قابل تحسین است به همین دلیل در این نشست به طور ویژه از این تلاش‌ها تقدیر شد. اتصال ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۹ درصد روستاهای استان به شبکه سراسری گاز، از مهمترین اقدامات شرکت گاز در خراسان جنوبی است.

قناعت با اشاره به نقشه‌های هواشناسی، گفت: ماه‌های آخر سال، پرباران و سرد پیش‌بینی می‌شود، لذا با توجه به ناترازی تولید و مصرف گاز در کشور، آمادگی مواجهه با شرایط فصل سرد را در دستور کار داریم. در این جلسه، ضمن اشاره به تلاش‌های کارکنان شرکت گاز استان در بحران سردی هوای سال گذشته به این نکته تأکید شد که برنامه‌ریزی‌ها در شرکت ملی گاز به شکلی باشد که خراسان جنوبی دچار قطعی گاز نشود.

وی افزود: بنا به قول مساعد مدیرعامل شرکت ملی گاز و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و تجاربی که سال گذشته کسب کردیم، امیدواریم در سرمای پیش رو با مشکل خاصی در زمینه قطعی گاز مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید   اظهارات صریح و بی پرده دانشجویان خراسان جنوبی خطاب به رییس عدلیه

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها