نرم افزار صدور پرمیت شرکت گاز استان خراسان جنوبی رونمایی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در سی و دومین نشت تخصصی کمیته ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران از نرم افزار صدور پرمیت شرکت گاز استان خراسان جنوبی رونمایی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی ظهر امروز با اشاره به برگزاری سی و دومین نشت تخصصی کمیته ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: در این نشست از نرم‌افزار صدور پرمیت شرکت گاز استان خراسان جنوبی که به ابتکار واحد HSE و فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان پیاده‌سازی شده بود رونمایی شد و مورد تأیید شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به ابتکار واحد HSE و فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان خراسان جنوبی در تهیه این نرم‌افزار افزود: با استفاده از این نرم‌افزار، صدور پروانه‌های انجام کار کاملاً به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که این امر موجب افزایش سرعت صدور پرمیت، کنترل لحظه‌ای پرمیت‌های صادره، حذف کاغذ از چرخه صدور پرمیت و حذف خطا‌های ثبت شده در ثبت دستی خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای تکمیل نرم‌افزار پیشنهادی صدور پرمیت در کارگروهی تخصصی، ابهامات و نواقص آن رفع و نسخه تکمیلی و نهایی آن جهت پیاده‌سازی و اخذ مجوز‌های لازم ارائه خواهد شد.

محمودی بیان کرد: نشست بعدی کمیته تخصصی ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران در اواخر بهمن ماه به میزبانی شرکت گاز استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مرور زندگی سه رزمنده خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها