نمایشگاه صنعت ساختمان و معرفی محصولات داخلی / کارگاه تولید کابین آسانسور در بیرجند راه اندازی شد

 فعال صنعت ساختمان وتولید کابین آسانسور با بیان اینکه حدود ۱۰ سال است که در زمینه آسانسور و تولیدکابین آن در استان فعالیت می داریم گفت: کارگاه تولید کابین آسانسور حدود ۴ سال است که در بیرجند راه اندازی شده است.

به گزارش” پیام خاوران “ حسین واحدی در جریان بازدیدفعالان صنعت ساختمان از غرفه این کارخانه در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان وصنایع وابسته اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه محیطی برای معرفی محصولات است تا این امکان فراهم شود تا فعالان صنعت ساختمان از محصولات تولیدی داخل استان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه انواع کابین آسانسور برای استان های همجوار اعم از سیستان و بلوچستان و گناباد نیز تولید می شود تصریح کرد:قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات سبب شده است که از استان خراسان جنوبی خرید صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت بهران صعود آسان بر بیان کرد: در بحث نیروی انسانی ماهر با مشکل مواجه هستیم و در حال حاضر حدود ۴ نیرو در این شرکت مورد نیاز است که در صورت تمایل آموزش های لازم به آنان ارائه می شود.

واحدی به افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان وصنایع وابسته اشاره و تصریح کرد: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه معرفی کابین های تولیدی است تا به مردم و همکاران خود این محصولات را معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برپایی این نمایشگاه محیطی برای معرفی محصولات است تا این امکان فراهم شود تا فعالان صنعت ساختمان از محصولات تولیدی داخل استان استفاده کنند.

فعال صنعت ساختمان وتولید کابین آسانسور یادآور شد: متاسفانه در استان مسئولان راهکارهایی جلوی پای تولید کنندگان قرار می دهند که تولید کننده بیخیال فعالیت می شود و انگیزه ای برای ارتقاء شرکت ندارد.

واحدی با اشاره به خرید دستگاه هوا برش اظهار داشت: برای خرید دستگاه نیازمند تسهیلات با سود پایین هستیم که در صورت اخذ این تسهیلات زمینه اشتغال ۵ تا ۶ نفر دیگر فراهم می شود که در این راستا از مسئولان درخواست همکاری داریم.

بیشتر بخوانید   یادواره اولین شهید صنعت برق خراسان جنوبی در شهرستان درمیان برگزار شد

بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته درفضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۳۵ شرکت معتبر خراسان جنوبی و استان‌های همجوار به مدت پنج روز در بیرجند برگزار می شود.

این نمایشگاه از ۱۹ آذر ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بیرجند پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها