سنگ پاسارگارد تنها تولید کننده سنگ، با تکنولوژی پیشرفته در خراسان جنوبی

مدیرعامل صنایع سنگ پاسارگارد بیرجند گفت: این شرکت تنها تولید کننده سنگ با تکنولوژی پیشرفته در استان است که محصولات تولیدی خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس، شمال عراق، آذربایجان، قرقیزستان و کره و اروپا صادر می کند.

به گزارش “پیام خاوران “ عباس کریم پور فرد در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه سنگ پاسارگارد در سال ۱۳۹۳ با سرمایه ثابت ۶ میلیارد تومان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه این مجموعه دارای دو معدن فعال به عنوان تامین خوراک واحد سنگ بری است، افزود: این مجموعه در جهت تولید و فرآوری اسلب(ابعاد بزرگ سنگ) فعالیت دارد که پایه محصول صادراتی است.

مدیرعامل صنایع سنگ پاسارگارد بیرجند افزود: محصول سنگ این مجموعه بیشتر به کشورهای حوزه خلیج فارس، شمال عراق، آذربایجان، قرقیزستان و کره و اروپا صادر می شود و این سنگ ها بیشتر شامل سنگ های اونیکس، مرمر و مرمریت های کِرم می شود.
به گفته وی، همه مراحل استخراج معدن تا فرآوری در استان خراسان جنوبی انجام می شود و این صنعت توانسته در دو واحد کارخانه و یک واحد تزئینی برای ۱۸۰ نفر شغل ایجاد کند.

بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته درفضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۳۵ شرکت معتبر خراسان جنوبی و استان‌های همجوار به مدت پنج روز در بیرجند در حال برگزاری است. این نمایشگاه از ۱۹ آذر ماه آغاز وتا ۲۳ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بیرجند پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/۱۰۳

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   احداث 70 هزار واحد مسکونی در کشور توسط بنیاد مسکن

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها