درحاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان صورت گرفت:عقد توافق نامه همکاری بیمه کوثر با کمیسیون عمران اتاق بازرگانی بیرجند

مدیربیمه کوثر خراسان جنوبی گفت: در ادامه فعالیت ها و توسعه همکاری های فی مابین  توافق نامه همکاری با کمیسیون عمران، احداث و خدمات  فنی مهندسی به امضا  رسید.

به ” پیام خاوران “، محمد برزگانی در حاشیه این امضای تفاهم نامه در بیست و دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته اظهار داشت: در راستای سیاست های کلان این شرکت توافق نامه همکاری با  کمیسیون عمران، احداث و خدمات فنی مهندسی اتاق بازرگانی، در راستای همکاری در خصوص شناسایی ریسک های حوادث کاری و راه های جلوگیری و کاهش و جبران خسارت های ایجاد شده به امضا رسید.

وی گفت: این همکاری با محوریت بیمه های مسئولیت و ارتقای دانش بیمه ای اعضا در خصوص شرایط خصوصی و عمومی و پوشش های تکمیلی بیمه های مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان و همچنین معرفی خدمات بیمه ای مناسب برای رفع نیازهای بیمه ای اعضای زیرمجموعه کمیسیون مذکور در حوزه بیمه های اموال و اشخاص منعقد گردید.

مدیربیمه کوثر خراسان جنوبی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را ایجاد همکاری مناسب در حوزه پژوهش و آموزش و یافتن راه حل های مدیریت ریسک و همچنین معرفی خدمات بیمه ای مرتبط با نیاز گروه های هدف (پیمانکاران و کارفرمایان در سطح استان) عنوان  کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به ریسک های متفاوتی که جان، سلامتی، اموال و امنیت شغلی گروه هدف را که به واسطه حوادث مختلف تهدید می کند، بیمه کوثر تلاش می  کند خدمات بیمه ای مرتبط با نیاز کارفرمایان و پیمانکاران و متخصصین و مدیران با شرایط مناسب و متمایز را در حوزه بیمه اموال و اشخاص معرفی نماید.

برزگانی اظهارکرد: در نقطه مقابل کمیسیون عمران، احداث و خدمات  فنی مهندسی اتاق بازرگانی تلاش می کنند ترتیب و شرایطی ایجاد و اتخاذ کنند تا که مساعدت های لازم را در خصوص اجرای مفاد توافق نامه داشته باشند تا شاهد کاهش حوادث منجر به صدمات جانی و مالی و افزایش امنیت کارفرمایان و پیمانکاران و توجه جدی نسبت به حمایت از کارکنان مصدوم با دریافت بیمه های شفاف باشیم.

بیشتر بخوانید   واریز829 میلیون تومان کمک استاندار خراسان جنوبی به حساب ایتام زیر 15 سال استان

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها