چرا امسال پروازهای حج عمره از فرودگاه بیرجند انجام نمی‌شود؟

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه تعداد زائران در مرحله اول اعزام از خراسان جنوبی محدود است زائران از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد عازم سرزمین وحی می شوند.

به گزارش “پیام خاوران” عظیم طهماسبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نظر ما به عنوان متولیان در حوزه فرودگاه ها هیچ مشکلی برای پرواز به عربستان وجود ندارد و همه چیز در استان آمادگی لازم را دارد.

وی بیان کرد: همانطور که در مورد حج تمتع نهایت تلاش خود را انجام دادیم در صورت تقاضا و رایزنی های حج و زیارت آمادگی کامل برای برقراری پروازهای حج عمره از فرودگاه شهید کاوه بیرجند را نیز داریم.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی یادآور شد: دلایل اصلی عدم پروازهای زائران خراسان جنوبی از فرودگاه بیرجند را باید از عزیزان و متولیان حج و زیارت بپرسیم.

حسین دستگردی، مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی نیز اظهار کرد: در مجموع از استان تا پایان سال چهار کاروان شامل ۴۵۶ زائر به حج عمره اعزام می شوند.

تعداد زائران محدود است

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد زائران در مرحله اول اعزام از خراسان جنوبی محدود است عزیزان زائر از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد عازم سرزمین وحی می شوند و از این نظر برنامه ریزی و رایزنی با مسئولان در استان خراسان رضوی انجام شده است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه در صورتی که تعداد زائران در مراحل بعدی اعزام به حج عمره بیش از این مرحله باشد می توان برای اعزام ها از فرودگاه بیرجند برنامه ریزی کرد، گفت: برای ما نیز مطلوب این است که اعزام های زائران حج عمره چون حج تمتع از فرودگاه شهید کاوه بیرجند باشد ولی تعداد زائران برای برقراری این پروازها مهم است.

بیشتر بخوانید   ورود ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به توسعه دامپروری در مناطق محروم خراسان جنوبی+ ویدئو

منبع:مهر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها