“فاریلو”  نامی درخشان در عرصه محصولات ارگانیک و طبیعی در خراسان جنوبی

محصولات ارگانیک و طبیعی محصولاتی هستند که عاری از هرگونه مواد شیمیایی و مصنوعی هستند. “فاریلو” یک واحد صنفی است که محصولات سالم، ارگانیک و طبیعی برای همشهریان ارائه می کند.

به گزارش “پیام خاوران“، محصولات ارگانیک و طبیعی محصولاتی هستند که عاری از هرگونه مواد شیمیایی و مصنوعی مثل سم، نگه‌دارنده‌ها، کودهای شیمیایی، آفت‌کش‌ها و به‌طورکلی هرگونه آلاینده است. در بسیاری از کشورهای پیشرفته در فروشگاه‌های مواد غذایی دو دسته از محصولات را می‌فروشند. به این شکل که دو بخش جدا از هم به نام ارگانیک و غیر ارگانیک دارند. محصولات طبیعی و ارگانیک در بعضی از کشورهای پیشرفته بسیار بااهمیت است و این باعث شده که فروشگاه‌های اختصاصی برای فروش این محصولات وجود داشته باشد. فروشگاه محصولات ارگانیک فاریلو یکی از آنهاست.

فاریلو واحد تولیدی صنفی برای ارائه محصولات سالم

“فاریلو” یک واحد صنفی است که محصولات سالم برای همشهریان ارائه می کند. این فروشگاه در بیرجند توسط یک جوان همشهری به نام محمدابراهیم وحیدنیا اداره می شود که با خلاقیت توانسته نامی به نیکویی برای عرضه محصولات خود به ثبت برساند.

وی با بیان اینکه در این فروشگاه انواع روغن های گیاهی مثل کنجد، آفتابگردان، کلزا، نارگیل، سیاهدانه، آرگان و سایردانه های روغنی تولید می شود، ادامه داد: همچنین انواع کره های مغزیجات شامل بادام زمینی، پسته، فندق، بادام هندی، بادام درختی، گردو و ترکیب های متنوع آنها و همچنین تولید ارده و محصولات جانبی آن نیز در این مجموعه انجام میشود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

وحیدنیا با اشاره به اینکه  “فاریلو” در محل جدید از ۵ ماه پیش شروع به کار کرد، یادآور شد: در واقع استارت کار از سال ۱۴۰۰ در خیابان صیاد شیرازی زده شد.

وی خاطر نشان کرد:  “فاریلو” یک برند منحصر به فرد و خاص است و حرفه ای ترین دستگاه های روغن گیری ،کره گیری و ارده در بیرجند در این واحد تولیدی وجود دارد.

بیشتر بخوانید   ورود ثمربخش دادستان بیرجند به موضوع گرانی مرغ/ بازار مرغ و تخم‌مرغ متعادل شد

ارائه محصولات سلامت محور برای افراد دیابتی و قشر حساس

وحیدنیا با اشاره به اینکه تولید محصولات سلامت محور در کنار محصولات جانبی در این فروشگاه عرضه می شود، خاطر نشان کرد: محصولات ما برای افراد دیابتی با ترکیب عسل، حلوا،  ارده سبک می باشد.

جوان خلاق بیرجندی تاکید کرد: از خصوصیات عالی این فروشگاه تولید انواع محصولات در حضور مشتری است که با بسته بندی براساس سلیقه مشتری انجام می شود.

روغن ها به طور پرس سرد تولید می شود

وی گفت: روغن ها به طور پرس سرد تولید می شود که سبک تولید سالم است و و روغن ها با حفظ خواص اولیه دانه تولید میشوند. در روش پرس سرد اجازه رنگ بری و بو بری نداریم و همچنین برای جداسازی ناخالصی نامحلول ناشی از فرایند تولید(لِرد) که در روغن اولیه وجود دارد، این مجموعه مجهز به فیلترپرس می‌باشد تا روغن کاملا خالص به دست مصرف کننده برسد.

این جوان خلاق که دانشجوی رشته کامپیوتر نیز هست، یادآور شد: انواع روغن ها شامل روغن کنجد، بادام زمینی، ارده، آرگان، سیاهدانه، نارگیل، تخم کتان در کنار تولید کره های مغزیجات را در این واحد داریم.

روغن آرگان بهترین برای پوست و مو و سیاهدانه قوی ترین ضد درد

وی با اشاره به اینکه  روغن آرگان جز بهترین روغن ها برای پوست و مو است که به روش پرس سرد و طبیعی تولید و عرضه می شود، ادامه داد: همچنین از دیگر انواع روغن های ما می توان به روغن سیاه دانه اشاره کرد که  قوی ترین ضد درد است.

وحیدنیا خاطر نشان کرد: ترکیب های بسیار عالی با بادام زمینی، پسته، بادام درختی، شکلاتی و… (بیش از۳۰ نمونه ترکیب) تولید می کنیم که قند آن صفر است و همه طیف جامعه اعم از ورزشکار، افراد عادی ، رژیمی و دیابتی می توانند از آن استفاده کنند .

بیشتر بخوانید   مسئولین به منکر گرانفروشی ورود کنند

وی بیان کرد: تنوع در تولید انواع کره مغزیجات بصورت کرانچی(ذره دار) و نرم که مختص فروشگاه ما است و مشتری می تواند سفارش بدهد که از چه مدلی می خواهد تا برای او ترکیب انجام شود.

فراهم سازی ارده درجه یک با بهترین کنجدها 

وحیدنیا با تاکید بر اینکه ارده تولید شده در این فروشگاه از ترکیب بهترین نوع کنجد می باشد افزود: برای تهیه ارده از کنجد درجه یک استفاده می شود. علاوه بر تولید ارده، انواع ترکیبات ارده از جمله ارده شکلاتی، ارده فندق شکلاتی و حلوا ارده فندقی با شکلات، حلوا ارده بدون قند و … نیز در این مجموعه تولید میشود.

این جوان بیرجندی با بیان اینکه “فاریلو” یک واحد واحد تولیدی صنفی کامل است، یادآور شد: در کنار محصولات تولید شده محصولات دیگر برای تکمیل سبد خرید مشتری به طور محدود و سلامت محور داریم.

وی با اشاره به اینکه در کنار این محصولات تولیدی در این واحد صنفی محصولات دیگری همچون  انواع عسل، دمنوش های  عالی، انواع شیرین کننده های بدون قند به طور حبه، قرص، بیسکویت، مربا، گز و پودرژله برای افراد دیابتی یا افراد دارای رژیم موجود است.

وحیدنیا ادامه داد: در واقع در این واحد تولیدی صنفی علاوه برمحصولات فوق انواع اسنک بار و پروتین بار برای ورزشکاران وجود دارد که با طیب خاطر می توانند از آن استفاده کنند. تمامی محصولات تولید شده در این مجموعه بدون نگهدارنده و هرگونه افزودنی می‌باشد.

راه های ارتباطی با فروشگاه محصولات ارگانیک فاریلو در بیرجند

۰۹۱۵۵۶۵۶۲۸۳        ۰۵۶۳۲۴۶۳۰۵۰   @Oil.farilo          www.farilo.Shop

آدرس: بیرجند، خیابان مدرس (بیست متری چهارم)، ابتدای خیابان خلیل طهماسبی، محصولات ارگانیک فاریلو، پلاک ۶۵

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی رتبه دوم ارزیابی عملکرد ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور را به خود اختصاص داد

انتهای پیام/ ۱۰۷

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها