پیکر شهید علی حسن زاده در آرین‌شهر تشییع شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم آرین شهر صبح امروز پیکر مطهر شهید علی حسن زاده در این شهر تشییع شد.

به گزارش “پیام خاوران”، مراسم تشییع شهید علی حسن زاده صبح امروز در حسینیه صاحب الزمان  میدان امام حسین (ع) آرین‌شهر شهرستان قاینات، برگزار شد.

این مراسم با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی، نماینده مردم شهر قاین و آرین شهر در شورای اسلامی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندار ، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و شهرستان، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و مردم شریف و شهید پرور آرین شهر برگزار شد.

شهید علی حسن زاده به همراه شهیدان حمیدرضا خسروی از بیرجند و سرباز شهید رضا حسینعلی دردُری از سیرجان استان کرمان، از تیپ ۱۸۸ زرهی نزاجا، ۲۸ آذر در جریان برگزاری تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق در نهبندان و در مرحله پاکسازی منطقه تمرین از مهمات عمل نکرده، در اثر انفجار این مهمات به شهادت رسیدند.

پیکر حمیدرضا خسروی نیز قرار است همزمان با مراسم راهپیمایی دفاع از شهدای غزه، امروز دوم دی‌ ماه ساعت ۱۲:۳۰ در محل هیئت ابوالفضلی (مصلی) بیرجند تشییع و در گلزار شهدای بیرجند تدفین شود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   امنیت کشور حاصل تلاش‌های مرزبانان است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها