راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تشییع و تدفین شهید حمیدرضا خسروی + تصاویر

مراسم راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تشییع و تدفین شهید حمیدرضا خسروی ظهر امروز با حضور پرشور مردم و مسئولان در بیرجند برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران” مراسم راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و تشییع شهید حمیدرضا خسروی ظهر امروز با حضورمسئولان، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا از هیئت ابوالفضلی بیرجند به سمت مزار شهدای بیرجند برگزار شد.

امیر رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در این مراسم اظهارداشت: شهدا برای دفاع از کشور و حفظ انقلاب اسلامی از جانو خویش گذشتند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: شهیدان حمیدرضا خسروی از بیرجند، علی حسن‌زاده از آرین‌شهر و سرباز شهید رضا حسینعلی دردری از کرمان از تیپ ۱۸۸ زرهی نزاجا، عصر سه‌شنبه ۲۸ آذر در تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی و در مرحله پاکسازی منطقه تمرین از مهمات عمل نکرده، در اثر انفجار این مهمات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: امروز صبح مراسم تشییع پیکر شهید علی حسن زاده نیز در آرین شهر قاینات برگزار شد و پیکر شهید ستوان دوم حمیدرضا خسروی نیز قرار است بر روی دستان مردم شهیدپرور بیرجند در قطعه دوم گلزار شهدای بیرجند به خاک سپرده شود.

مداحی فرزند شهید خسروی بر سرتابوت پدر

در حالی فرزند شهید حمیدرضا خسروی در مراسم تشییع پدر شهیدش، بر سر تابوت او مداحی کرد که مردم بیرجند بعد از حضور در مراسم تشیعع این شهید والامقام در راستای حمایت از کودکان غزه به راهپیمایی و اجتماع پرداختند.

ظهر امروز از ساعت ۱۲:۳۰ همزمان با آغاز مراسم تشیعع پیکر شهید حمیدرضا خسروی در بیرجند، مردم دیگر نقاط استان خراسان جنوبی نیز حمایت خود را از شهدا ومردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و شعار مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مردم بر رژیم کودک کش را فریاد زدند.

بیشتر بخوانید   امام جمعه موقت بیرجند: ارز ترجیحی فسادزا و ضربه زننده به تولید بود

مردم شهید پرور بیرجند نیز پس از حضور در مراسم تشییع شهید حمیدرضا خسروی که از شهدای نیروی زمینی ارتش است در مراسم راهپیمایی حمایت از کودکان غزه شرکت کردند.

این شهید والامقام عصر روز سه‌شنبه ۲۸ آذر در تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی و در مرحله پاکسازی منطقه تمرین از مهمات عمل نکرده، در اثر انفجار این مهمات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها