حجت الاسلام و المسلمین عالی: عامل فتنه و تهدید در منطقه رژیم صهیونیستی است

استاد حوزه علمیه گفت: عامل فتنه و تهدید در منطقه رژیم صهیونیستی است، تمام فتنه ها و ترورهایی که در ایران رخ داده است، اسرائیلی ها در آن دست داشتند.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی امشب در دومین يادواره شهدای منتسب به استانداری، فرمانداری ها، بخشداری ها، شهرداری ها و ثبت احوال خراسان جنوبی اظهار داشت:انسان در گرفتاری و بلاها چنانچه بندگی کند، طبق وعده خداوند گشایش حاصل خواهد شد.

وی گفت: شهید سلیمانی یکی از بزرگترین تهدیدهای زمان حاضر یعنی داعش که پروژه مطالعه شده و سنگینی برای کشورهای اسلامی در حال رقم خوردن بود را خنثی کرد.

استاد حوزه علمیه اظهارکرد: یکی از اهداف فرستادن داعش توسط غربی ها به منطقه، این بود که مناطق نفت و گاز غرب آسیا را در اختیار داشته باشند تا دست برتر را در دنیا در این برهه داشته باشند.

وی افزود: هدف دوم این بود که از این طریق سلاح های آنها به فروش برود و سوم اینکه زیرساخت های کشور های اسلامی از بین برود و عراق و سوریه را تبدیل به خرابه کردند.

حجت‌الاسلام عالی گفت: هدف چهارم ایران به عنوان محور مقاومت بود که می خواستند ایران را تجزیه کنند و یک اسرائیل جدید به وجود آورند.

وی ادامه داد: هدف پنجم از به وجود آوردن داعش، معرفی اسلام به عنوان دین خشن در جهان بود، برای همین داعشی ها جنایت های عجیب انجام دادند.

این کارشناس دینی بیان کرد: هدف ششم ساختن حاشیه امن برای اسراییل با به جان هم انداختن مسلمان بود که در همین راستا قرار بود داعشی ها در مدت 30سال منطقه را به آتش بکشند اما مدافعان حرم 6 ساله موضوع را جمع کردند و ایران قدرت اول منطقه شد.

بیشتر بخوانید   بحران بیابان‌زایی در خراسان جنوبی ادامه دارد

وی افزود: شهید سلیمانی در دل بلا بندگی کرد تا تهدید تبدیل به فرصت شد، شهید سلیمانی یک نخبه نظامی بود اما در عین حال عبد و بنده خدا بود و در دل سنگین ترین حملات بندگی را فراموش نمی کرد.

حجت‌الاسلام عالی اظهارکرد: ایران حکومت زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است لذا باید قدرت و امنیت را برای حضور ولی خدا فراهم کرد چراکه اگر ولی خدا نیرو نداشته باشد غریب می مانند همانند ائمه اطهار که غریب ماندند.

استاد حوزه علمیه گفت: شجاعتی که امروز روس ها و چینی ها دارند که در مقابل آمریکا و ناتو ایستادند از مردم ایران گرفتند وایران به کمک هر کشوری که رفت آن کشور محکم ایستاد و سقوط نکرد.

وی ادامه داد: یمن ضعیف ترین کشور عربی است که نیروی دریایی و هوایی ندارد، می خواستند یک هفته ای از بین ببرند اما امروز یک قدرت بزرگ شده که مقابل قدرت‌های جهان شاخ و شانه می کشد و از آنها ترسی ندارد.

حجت‌الاسلام عالی گفت: کاش مشکلات اقتصادی و معیشتی اجازه می‌داد بتوانیم پیشرفت هایمان را بینیم و ای کاش سیاه نمایی ها اجازه می‌داد تا قدرت منطقه ای ایران را ببینیم. ایران را باید از بیرون دید.

این کارشناس دینی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت به آفریقا و آمریکای جنوبی رفته است و در حال انتشار است و جبهه متحد و حق طلب و عدالت طلب در آخر الزمان باید در مقابل ظلم و کفر بایستد.

وی بیان کرد: قبل آمدن امام زمان باید یک امنیت نسبی فراهم شود و امنیت مطلق را خود امام‌ می آورند، اهل بیت علیهم السلام آنجا که پای شهادت برای حفظ دین باشد هیچ ابایی ندارند.

بیشتر بخوانید   ۱۰۹۱ نفر در خراسان جنوبی قربانی کرونا شدند

استاد حوزه علمیه گفت: عامل فتنه و تهدید در منطقه رژیم صهیونیستی است، تمام فتنه ها و ترورهایی که در ایران رخ داده است، اسرائیلی ها در آن دست داشتند.

حجت‌الاسلام عالی تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند قضیه فلسطین کلید رمز آلود فرج است،لذا در روایات است که قبل از ظهور امام زمان(عج)، قدس فتح می شود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها