مهرنگار ایرانیان(ایراکد) شرکت برتر دومین رویداد بین المللی مدیریت بحران ایران قوی +عکس و ویدئو

دومین رویداد بین‌المللی مدیریت بحران, ایران قوی ۱۴۰۲ فرصتی بود تا فعالان این حوزه دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید مدیران ارشد ملی، استانی، شهری ، مدیریت بحران، دست‌اندرکاران و متخصصان علمی و اجرایی این حوزه قرار دهند. 

به گزارش ” پیام خاوران “ دومین رویداد بین‌المللی مدیریت بحران, ایران قوی ۱۴۰۲ که از تاریخ ۴ تا ۶ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه مصلی امام تهران برگزار شد، فرصتی بود تا فعالان این حوزه دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید مدیران ارشد ملی، استانی، شهری ، مدیریت بحران، دست‌اندرکاران و متخصصان علمی و اجرایی این حوزه قرار دهند.

شرکت دانش بنیان مهرنگار ایرانیان با مدیریت آقای کاظم معماری  از چندین محصول فناورانه مهم و کابردی در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با ۲۶ سامانه و بیش از ۵۰۰ ماژول کاربردی مانند:

. فرماندهی حادثه ics

. بزرگ‌ترین ژئوپورتال  مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با ۱۰۰ لایه اطلاعاتی تخصصی(web Gis)

. سامانه Dmis

. سامانه مدیریت هوشمند عملیات امداد و نجات

. و …

در این نمایشگاه رونمایی و ارائه کرده است و  نسبت به ارائه اخرین تکنولوژی ها و دستاوردها در زمینه هوشمند سازی در حضور وزیر کشور ، ریاست محترم سازمان مدیریت بحران کشور ، مدیران وزارت خانه ها و سازمان های اداری و نظامی اقدام نمود.

در مراسم اختتامیه که با حضور  مدیران دستگاه های اجرای و نظامی کشور برگزار شد شرکت به دلیل  خلاقیت و ارائه محصولات بروز و فناورانه در دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ منتخب و مورد تقدیر قرار گرفت.

شرکت برنامه نویسی ایرانیان با برند ایراکد مستقر در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی طراح سامانه های ملی بسیاری از جمله شماره ملی امداد و نجات ۱۱۲ ، سامانه مدیریت بحران کشور ، جمعیت هلال احمر کشور ، سازمان امداد ‌ونجات کشور ، ستاد راهیان‌نور کشور و ده ها وزارتخانه ، سازمان دولتی و خصوصی و شهرداری می باشد.

بیشتر بخوانید   برپایی 3 بازارچه زیست عفیفانه در خراسان جنوبی

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت iracode.com  مراجعه نمایند.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها