تصویب متمم بودجه ۱۴۰۲ شهرداری بیرجند

رئیس کمیسیون بودجه و امور مالی شورای اسلامی شهر بیرجند از تصویب متمم بودجه شهرداری به مبلغ ۸۲۷ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” عباس سروری صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر بیرجند، با اشاره به بودجه ۶۰۰ میلیاردی شهرداری در سال جاری گفت: پس از بررسی متمم در کمیسیون بودجه و طرح موضوع در صحن علنی شورا؛ اعضای شورای شهر بیرجند با کلیات متمم بودجه شهرداری به اضافه بحث ممیزی املاک موافقت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی عبدالرزاق‌نژاد نیز با اشاره به انتخابات پیش رو اظهارداشت: اعضای شورا باید با ایجاد انگیزه در افراد، آنها را برای حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کنن.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: هیچ یک از اعضای شورا حق ندارند در قالب مسئولیت خود برای فرد یا افراد خاصی تبلیغات انجام دهند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و سلامت شورا نیز با اشاره به درخواست شهرداری مبنی بر بازسازی املاک بلااستفاده با کمک مرکز فوریت‍‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: شهرداری در نظر دارد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، افراد بهبود یافته را برای بازسازی و تعمیر املاک بلااستفاده، بکار گیرد تا نسبت به فراهم کردن شرایط اشتغال برای آنها مساعدت شود و این امر با موافقت اعضا مواجه شد.

مرتضی یزدان شناس نیز با اشاره به مکاتبه نماینده انجمن دوست داران توسعه بیرجند در زمینه کاربری مجموعه کوهسنگی یادآور شد: پس از بررسی موضوع در کمیسیون خدمات شهری، مقرر شد مراتب جهت بررسی بیشتر و اعلام نظر به شهرداری ارسال شود.

وی افزود: با توجه به درخواست برخی از کسبه بازار روز خیابان کارگران مبنی بر کاهش اجاره بهای تعیین شده بر اساس نرخ کارشناسی با نظر موافق اعضا بر اجرای ضوابط توسط شهرداری تاکید شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

بیشتر بخوانید   ۴ هزار طرح اشتغال توسط کمیته امداد در خراسان جنوبی ایجاد می شود
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها