تشکیل ۲۷ کمیته ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در خراسان جنوبی

رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۲۷ کمیته در این ستاد فعالیت می‌کنند گفت: مردمی سازی برنامه‌ها، مسجد محوری و تاکید بر جهاد تبیین از اولویت‌های برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر است.

به گزارش “پیام خاوران”، حجت الاسلام مشرفی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: برای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید همه ظرفیت‌ها پای کار بیاید تا کمترین وظیفه خود را در پاسداشت خون شهدای راه اسلام و انقلاب داشته باشیم و به مردم خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۷ کمیته در این ستاد فعالیت می‌کنند گفت: مردمی سازی برنامه‌ها، مسجد محوری و تاکید بر جهاد تبیین از اولویت‌های برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تأکید کرد: برای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید همه ظرفیت‌ها پای کار بیاید تا کمترین وظیفه خود را در پاسداشت خون شهدای راه اسلام و انقلاب داشته باشیم و به مردم خدمت کنیم.

مشرفی  ادامه داد: از اهداف بزرگداشت دهه فجر این است که جهاد تبیین در عرصه دستاوردهای نظام و دولت داشته باشیم.

وی با اشاره به تقارن مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همزمان با اعیاد ماه رجب و شعبان گفت: امسال بر مردمی‌سازی و مشارکت جوانان، خلاقیت و نوآوری، محوریت مساجد و طراوت و نشاط‌بخشی به برنامه‌های دهه فجر تأکید ویژه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه  اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نجات دهنده بشر است و به همین دلیل طرح و برنامه‌های مسئولان و مردم برای گرامیداشت دهه مبارک فجر عبادت و بهترین خدمت است.

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی بیان کرد: انقلاب اسلامی مقدمه فرج همه بشر است و این نعمت برای ما نامرئی است اما پر از اسناد و تجربه است.

بیشتر بخوانید   برگزاری جلسه تعاملی مرکز مدیریت راهبردی افتای استان با مخابرات منطقه خراسان جنوبی

وی با بیان اینکه اگر امام راحل نبود کار ایران تمام بود، افزود: در روایات و احادیث و تفاسیر قرآن از انقلاب و پیشوای اسلام ذکر شده و پیروزی انقلاب اسلامی هدیه الهی و دست خدا بود.

عبادی بیان کرد: دنیای کفر مقابل انقلاب ایستاده است و هیچ حد و مرزی هم دیگر ندارند و این انقلاب باید نوع بشر را نجات دهد و به امید خدا به تمدن اسلامی و فرج حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

در این جلسه حجت الاسلام مشرفی به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان منصوب و روسای کمیته‌های این ستاد هم احکام خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها