بازدید استاندار خراسان جنوبی از پایانه مسافربری بیرجند و راهدارخانه شهید برازنده مقدم + تصویر

استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شهردار بیرجند به منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان از پایانه مسافربری بیرجند بازدید کردند.

به گزارش “پیام خاوران” در جریان این بازدید استاندار با متصدیان شرکت ها و مسافرین گفت و گو و از نزدیک درجریان مسائل مربوطه قرار گرفت.

در جریان این بازدید استاندار از آخرین اقدامات و نظارت های کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر و اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی برای خدمات رسانی به مسافرین در طرح نوروزی ۱۴۰۲ مطلع شد.

قناعت دراین بازدید بیان کرد: در اولین فرصت بعد از تعطیلات نوروز جلسه ای در استانداری برای حل مشکلات مطرح شده در پایانه برگزار تا با رفع این مشکلات برای افزایش سطح خدمات دهی بهتر اقدام شود.

در ادامه استاندار از راهدارخانه شهید برازنده مقدم در محور بیرجند-قاین گردنه ثمن شاهی نیز بازدید کرد که اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان توضیحاتی در خصوص آماده باش حداکثری راهداران در محورهای استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین ارائه کرد.

در این بازدید قناعت استاندار خراسان جنوبی از طریق بیسم با مرکز مدیریت راه های استان، ضمن تشکر از زحمات راهداران ، دستورات لازم در خصوص آماده باش کامل جهت سفرهای نوروزی و خدمت رسانی بهتر به مسافرین عزیز را صادر نمود.

وی با اشاره به تقارن شروع سال جدید و ماه مبارک رمضان آرزومند سالی پر خیر و برکت همراه با بهره های معنوی برای این مجموعه شد.

قناعت ادامه داد: مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آمادگی لازم را در سطح جاده های استان داشته باشد تا ضمن فعالیت های ستاد خدمات سفر، میزبانی خوبی برای مردم کشور رقم زده و شاهد استقرار و ماندگاری بیشتر مسافرین در استان باشیم.

بیشتر بخوانید   کمبودآب و ریزگردها مشکل مهم عشایر خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد:امیدواریم از طریق تعامل مجموعه راهداری با ستاد سفر بتوانیم نقاط ضعف را پوشش و میزبانی خوبی برای میهمانان استان رقم بزنیم.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: امیدداریم تا با برنامه ریزی ها و اقدامات مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و سایر دستگاه های ذیربط و همکاری هم میهنان عزیز در رعایت قوانین و اصول راهنمایی و رانندگی همچون نوروز سال گذشته، شاهد سالی خوب همراه با کاهش حوادث جاده ای در استان باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها