کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه ای ویژه مدیران روابط عمومی و رسانه های خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش پیام خاوران، مهدی مرادی امروز سه شنبه با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: عنوان این کارگاه آموزشی سواد رسانه ای با محوریت توان افزایی ارتباطی در فضای مجازی و رسانه ای است.

به گفته وی؛ این کارگاه آموزشی فردا چهارشنبه و با حضور مدرس کشوری”استاد محمد لسانی” برگزار می شود.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری این دوره آموزشی، تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء سواد رسانه ای مدیران روابط عمومی دستگاه ها و رسانه ها، آشنایی با تکنیک‌ها و استراتژی‌های مناسب در فعالیت ‌های رسانه‌ای و ارتباطات عمومی، تقویت مهارت های سخنوری و … برنامه ریزی شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تأکید کرد: تقویت سواد رسانه‌ای مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و رسانه ها در ارتباطات مؤثر و اثرگذار نقش بسزایی دارد.

مرادی متذکر شد: استفاده صحیح از ظرفیت رسانه‌ در انعکاس درست اخبار، تشخیص دروغ های رسانه ای معاندین، مهارت تحلیل اطلاعات و اخبار، تبیین دستاوردهای نظام، جلب رضایت مردم، امیدآفرینی و … مؤثر است.

وی اظهار داشت: انتظار این است که با اطلاعات جامعی که در این دوره ارائه می شود، شاهد پویایی بیشتر روابط عمومی ها و رسانه های استان باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ‌مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد‌

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها