ارسال ۱۲۴۷ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند «کویر و زندگی» در خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: یک هزار و ۲۴۷ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند «کویر و زندگی» ارسال شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، علی فرخنده امروز با اعلام این خبر از برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند کویر و زندگی، در ۱۱ بهمن ماه، به میزبانی شهرستان طبس، خبر داد و گفت: از سراسر کشور، نزدیک به  ۱۳۰۰ اثر در دو بخش عکس و فیلم مستند، به دبیرخانه سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند «کویر و زندگی» ارسال شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند کویر و زندگی، اردیبهشت سال جاری با انتشار فراخوان کار خود را آغاز کرد و پس از پایان مهلت ارسال آثار، یک هزار و ۲۴۷ اثر از ۱۷۴ عکاس و ۵۰ فیلم مستند از ۴۰ فیلمساز، توسط دبیرخانه این جشنواره دریافت شد.

وی گفت: مهرداد اسکویی، دکتر احمد الستی و اسفندیار شهیدی در بخش فیلم مستند و دکتر علی قلمسیاه، سعید محمودی ازناوه و مسعود زنده روح کرمانی در بخش عکس،  داوری آثار را عهده دار بودند.

فرخنده بیان کرد: مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند کویر و زندگی، ساعت۱۸:۳۰ چهارشنبه ۱۱ بهمن، در سالن همایش میقات الرضا (ع) برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: سومین جشنواره ملی عکس و فیلم مستند «کویر و زندگی» با مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و با همکاری معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس، آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، شهرداری، شرکت زغالسنگ پروده طبس، ژئو پارک جهانی طبس، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اداره میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری، موسسه فرهنگی و هنری سیمرغ کویر و به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس برگزار ‌می‌شود.

بیشتر بخوانید   بازدید نماینده وزیر بهداشت از مراکز بهداشتی و درمانی خراسان جنوبی

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها