نقش موثر رسانه‌ها در آگاه سازی عمومی،مديريت شهری‌ و اقتصادی 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی گفت: نقش رسانه ها در گسترش مردم سالاری بر هیچ فردی پوشیده نیست و  رسانه ها در ترویج ادبیات هر کشور مؤثر هستند. 

به گزارش “پیام خاوران”، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاطمی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها به همراه اسدزاده معاون سازمان با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان دیدار و گفتگو کرد.

سید محمد اسماعیل فاطمی در بازدید از خانه مطبوعات و در جمع  اعضای هیات مدیره ضمن تقدیر از همراهی و همکاری اصحاب رسانه در بازنشر اخبار سازمان همیاری شهرداری ها و مدیریت شهری به تشریح آخرین وضعیت پروژه های سازمان در انتهای سال پرداخت.

وی ضمن تأکید بر اهمیت رسانه ها در آگاه سازی افکار عمومی و  تاکید بر نقش آن ها به ویژه در حوزه مدیریت شهری و اقتصادی تاکید کرد: نقش رسانه ها در گسترش مردم سالاری بر هیچ فردی پوشیده نیست و  رسانه ها در ترویج ادبیات هر کشور مؤثر هستند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی، تعامل و ارتباط با رسانه هاي جمعي را از برنامه هاي اصلي سازمان همیاری شهرداری ها عنوان كرد و افزود: گسترش اين تعاملات موجب هم افزايي بيشتر شده و تسريع در روند حل مشكلات را به دنبال خواهد داشت.

فاطمی اضافه کرد: هدف از این دیدارها ، ایجاد ارتباط نزدیک بین رسانه ها و مجموعه مدیریت شهری و نیز استفاده از ایده ها، انتقادات و پیشنهادات جامعه رسانه ای است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فعاليت هاي سازمان در حوزه عمراني، سرمایه گذاری و بازرگانی گفت: با وجود وجود مشكلات مالي در سال های گذشته، اقدامات خوبي توسط سازمان در زمینه سرمايه گذاری در  استان و کشور انجام شده است.

بیشتر بخوانید   شاخص های امنیتی در مرز خراسان جنوبی با ماندگاری مرزنشینان تحقق می یابد 

فاطمی افزود: طبق برنامه ريزي ها برای سال آينده چند پروژه شاخص  تعريف شده که امید است نتیجه آنها در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ مشخص شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی با اشاره به گستردگی فعالیت های سازمان در سال جدید یادآور شد: پروژه های مختلفی در حوزه های سرمایه گذاری، عمرانی تعریف شده که به یقین با همکاری مجموعه سازمان همیاری شهرداری های استان در سال جدید شاهد اتفاقات خوبی در استان خواهیم بود که از حیات تا ممات شهروندان را شامل می شود .

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی نیز در این نشست بیان کرد: شاهد تحول چشمگیر در سازمان همیاری شهرداری ها در دولت سیزدهم هستیم.

محمود حیدری با اشاره به راه اندازی خانه مطبوعات استان بر تعامل بیشتر دستگاه ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها