دعوت عمومی از مردم خراسان جنوبی برای حضور در تظاهرات “جمعه خشم و انزجار”

در استمرار حمایت‌های مردمی از جبهه مقاومت و غزۀ مظلوم و مقتدر و نمایش انزجار از جنایات و نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها و آمریکای جنایتکار، جمعه ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، در تمام نقاط استان خراسان جنوبی تظاهرات جمعه‌ خشم و انزجار برگزار خواهد شد.

به گزارش “پیام خاوران”، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم‌ استان برای شرکت در تظاهرات “جمعه خشم و انزجار” دعوت کرد.

در متن اطلاعیه آمده است: آنچه در طول چند ماه اخیر در غزه رخ داد نسل‌کشی ملتی صبور و مومن به دست شقی‌ترین افراد و مدعیان دروغین حقوق بشر است؛ مردم آگاه ایران اسلامی اعتقاد راسخ دارند که امروز فلسطین خط مقدم جغرافیای مقاومت و طوفان‌الاقصی تجلیِ نبرد تمدنیِ غرب و شرق و مقابله جبهه حق و باطل است. در این میان مردم شجاع غزه، نماد شرقِ مقاوم و الگویِ زنده و پویایِ جبهه حق و رژیم سفاک صهیونیستی نماد غرب وحشی و نمایشگر خوی وحشیانه و تجاوزکارانه نظام سلطه و غرب فرو رفته درخودکامگی است.

در استمرار حمایت‌های مردمی از جبهه مقاومت و غزۀ مظلوم و مقتدر و نمایش انزجار از جنایات و نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها و آمریکای جنایتکار، جمعه ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، در تمام نقاط استان خراسان جنوبی تظاهرات جمعه‌ی خشم و انزجار برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مستمر میدانی و حمایت‌های بی‌وقفه و پرشور مردم عزیز خراسان جنوبی از فلسطین قهرمان، از مردم غیور و همیشه در صحنه استان دعوت می‌کند تا مصمم‌تر از همیشه در «راهپیمایی جمعه‌ی خشم و انزجار» که بعد از نماز دشمن شکن جمعه هفته جاری (۱۳ بهمن ماه) از محل مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان آغاز می‌گردد حضوری پرشور وانقلابی داشته باشند.

مراسم در مرکز استان، از مسجد و مصلی المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به سمت میدان نماز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید   تحصیل بیش از هزار و ۷۰۰ دانش آموز افغانستانی در خراسان جنوبی

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها