مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) در بیرجند برگزار شد

در اولین روز از چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب؛ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار و جمعی از مسئولان و مردم شهرستان بیرجند با حضور در میدان امام خمینی (ره) شهر بیرجند، تمثال حضرت امام را در سالروز ورود ایشان به ایران گلباران کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم آغاز دهه فجر و ورود امام راحل به میهن گفت: انقلاب اسلامی در اواخر قرن بیستم و در اوج ادعای غرب مبنی بر اینکه دنیا را منهای دین و خدا اداره می‌کنیم به وجود آمد.

وی گفت: دنیای غرب ادعا می‌کرد که اگر دنیا می‌خواهد به رفاه برسد بدون دین و خدا هم می‌شود، لذا در این زمان امام راحل به پشتوانه ارزش‌های دینی و معارف قرآن و اعتقادات مردمی قیام کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: امروز فارغ از هیاهوی رسانه‌ای و امپراتوری دشمنان، اگر عده‌ای آرزوی رسیدن به زندگی غرب را دارند به آنجا می‌روند اما از رفتنشان پشیمان می‌شوند.

سالاری مکی تصریح کرد: امام راحل پرچم لااله الا الله را بر قله‌های جهان به اهتزاز درآورد و انقلاب اسلامی و حاکمیت ارزش‌های دینی و پای کار آمدن مردم جزو افتخارات قیام تاریخی امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به زنان ایرانی هویت داده و پیشرفت زن را مدنظر قرار داده است. انقلاب مسیر جهان را به سمت حیات تغییر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز دنیا بر قله افتخار استکبارستیزی ایستاده و این مسیر انقلاب سختی خود را دارد و جوانان در جنگ شناختی مورد هجمه زیادی قرار گرفتند.

سالاری مکیگفت: جبهه کفر بیرون و جبهه نفاق داخلی بساط دشمنی خود را پهن کرده‌اند، اما ایران اسلامی در این بحبوحه به موفقیت‌های زیادی رسیده و غیر از پیشرفت‌های نظامی و نانو، به پیشرفت فناوری و بینش باورمندانه نیز رسیده است. البته دشمن نیز بیکار ننشسته و شبانه روزی ظرفیت ایمانی و اعتقادی را نقطه‌زنی می‌کند.

بیشتر بخوانید   شتاب برای اتصال روستاهای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: متاسفانه برخی افراد که در انقلاب اسلامی از رای مردم و عنایت رهبری استفاده کردند اکنون بر علیه آرمان‌های ایران و رهبری حرف می‌زنند. هرچند مردم دغل‌کاری جبهه نفاق و آن کسی که خدمت می‌کند و آن کسی که ادای خدمت را در می‌آورد، متوجه می‌شوند.

سالاری مکی با بیان‌اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات جنگ علیه دشمنان است، بیان کرد: همه در انتخابات رای می‌دهیم اما عده‌ای رای خود را به صندوق انقلاب و ارزش‌های دینی و در سپاه حسین(ع) خواهند انداخت، ولی کسی که رای ندهد مسلماً رای خود را به اسرائیل و کودک‌کشی آن و ترور در کرمان می‌دهد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها