شرکت گاز خراسان جنوبی دستگاه اجرایی برتر در امر توسعه و ترویج نماز شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: شرکت گاز استان خراسان جنوبی دستگاه اجرایی برتر در امر توسعه و ترویج نماز شد.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی در مراسم تجلیل از شرکت گاز خراسان جنوبی به عنوان دستگاه اجرایی برتر در امر توسعه و ترویج نماز اظهار داشت: نماز، نعمتی بزرگ و سرمایه‌ای عظیم است که خداوند بواسطه آن بر ما منت گذاشته تا ما را به رستگاری برساند.

وی افزود: شرکت گاز استان خراسان جنوبی در کنار وظیفه اصلی خود مبنی بر خدمت‌رسانی، توجه ویژه‌ای به گسترش فرهنگ نماز و عبادت دارد و برگزاری کلاس‌های آموزشی و مسابقات مختلف قرآنی برای کارکنان و خانواده‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات فرهنگی مختلف از سایر اقدامات شرکت گاز استان در این زمینه است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین کمیلی، مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر از اقدامات شرکت گاز استان در زمینه برپایی نماز تصریح کرد: نماز وسیله تقرب بنده به خداوند متعال، تجلی روح بندگی و موجب پاکی و طهارت روح و جان انسان هاست و به مثابه شستشوی وجود در چشمه سار زلال عبودیت است که موجب تقرب مخلوق به خالق می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی افزود: اگر به سمت جامعه با‌ایمان پیش رویم، مصرف کاهش می‌یابد و اسراف نیز از بین می‌رود چراکه مطابق آموزه هاى زندگى ساز اسلام، اسراف ممنوع است و این ممنوعیت همه ابعاد زندگى انسان را فرا مى گیرد.

گفتی است در پایان با اهدای لوحی از سوی جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی، شرکت گاز استان خراسان جنوبی به عنوان دستگاه اجرایی برتر در امر توسعه و ترویج نماز در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

بیشتر بخوانید   ارسال بیش از 330 هزار پیامک صرفه جویی به مشترکین گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها