اختصاص بودجه ۶ میلیارد تومانی شهرداری بیرجند به المان‌های نوروزی

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند گفت: بودجه شهرداری بیرجند برای استقبال از سال نو، با افزایش دو برابری به ۶ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش “پیام خاوران“، حمیدرضا حبیبی اظهار داشت: نصب ۲۰ المان نوروزی و فراخوان گروه‌های هنری، اجرای نقاشی‌های دیواری، چاپ و نشر بنر از شهدا، زندگی نامه علما و مفاخر، گلکاری میادین و بلوار‌ها با ۳ هزار و ۵۰۰ بوته گل، کاشت ۲۰ هزار انواع درخت در فضای سبز شهری و اجرای ۷ هزار متر مربع چمن کاری در باغ مفاخر، آماده سازی بوستان‌های بیرجند برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی اجرای برنامه‌های بومی محلی و ایجاد مجموعه‌ای مینیاتوری با عنوان دهکده بیرجندی از برنامه‌های شهرداری برای آماده سازی و زیباسازی شهر بیرجند برای استقبال از بهار و نوروز است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند گفت: به دلیل تقارن سال نو و ماه مبارک رمضان، از اول تا پایان ماه رمضان، پویش جزء خوانی کودکان و قصه گویی قرآنی در بیرجند برگزار می‌شود.

وی از تصویب بودجه ۱۴۰۳ شهرداری با ۵۰ درصد افزایش نسبت به بودجه سال گذشته و ۸٫۸ درصد افزایش نسبت به متمم بودجه ۱۴۰۲ خبر داد.

حبیبی اظهار داشت: پس از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری بیرجند در شورای شهر مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان به عنوان بودجه سال آینده شهرداری بیرجند تعیین و تصویب شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۳۰ درصد مصرف برق خراسان جنوبی مربوط به بخش کشاورزی است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها