۴۰۰۰ مسافر در جاده‌های استان خراسان جنوبی اسکان داده شدند ‌

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: به دنبال ورود سامانه بارشی به کشور و اعلام هشدارهای هواشناسی در خراسان‌جنوبی تاکنون حدود ۴ هزار مسافر در راه‌مانده در جاده‌های استان اسکان داده شدند.

به گزارش “پیام خاوران”، محمدعلی کاوسی ‌اظهار داشت: هلال‌احمر خراسان جنوبی از ابتدای هفته به مسافران در راه مانده در شهرستان‌های متاثر از شرایط نامساعد جوی شامل بیرجند، قاین، سربیشه، فردوس و نهبندان خدمات امدادی ارائه کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: آمادگی کامل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات برای پایش شرایط جوی، اعلام آماده‌باش به پایگاه‌ها، استقرار تیم واکنش سریع، بازدید از پایگاه‌های امدادی و محل اسکان مسافران از جمله اقدامات انجام شده از ابتدای هفته تاکنون است.

وی افزود: در این مدت ۳ هزار و ۸۶۵ فرد در جاده‌های استان حادثه‌ دیدند که هلال‌احمر استان ضمن امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، به ۳ هزار و ۹۵۰ مسافر اسکان داده است.

کاوسی بیان کرد: ۴۳ تیم عملیاتی با ۱۴۰ نیروی عملیاتی شامل ۶۶ پرسنل و ۷۴ نجاتگر در این مدت به مسافران خدمت‌رسانی کردند.  ۱۸ دستگاه خودرو آمبولانس، ۱۵ دستگاه کمک‌دار سبک، ۴ کامیونت و یک مینی‌بوس در حوادث و سوانح جوی استان به کارگرفته شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی عنوان کرد: ۲ هزار و ۳۰۷ تخته پتو، ۲۵ چراغ والور، ۱۸۰۰ قرص نان و ۱۹۰۰ عدد تن ماهی نیز میان مسافران اسکان داده شده، توزیع شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آینده به نفع تمدن اسلامی و انقلاب رقم خواهد خورد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها