آینده به نفع تمدن اسلامی و انقلاب رقم خواهد خورد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آینده به نفع تمدن اسلامی و انقلاب رقم خواهد خورد و حتی تحلیل گران غربی بر این موضوع اذعان دارند.

به گزارش “پیام خاوران” آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با دست‌اندرکاران اجلاسیه بزرگداشت آیت الله اوحدی و علمای شهرستان زیرکوه اظهار کرد: برگزاری بزرگداشت فردی چون آیت الله اوحدی که از نظر اخلاقی و علمی پرجاذبه بود، بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه خود آن علما نیازی به بزرگداشت ندارند، بیان کرد: ما به نام و یاد آن بزرگواران برای رسیدن به تمدن اسلامی و تمدن سازی به این مهم نیاز داریم چرا که در شرایط ویژه‌ای به سر می‌بریم.

عبادی بیان‌کرد: به واسطه سلطه طواغیت تمدن اسلامی در انزوای هزاران ساله بوده است ولی امروزه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رشد کرده است.

وی گفت: حتی در مسائل غیر فرهنگی چون ساختمان سازی (حتی ساخت مسجد) نیز کارگران بر اساس نقشه و نظر مهندس به عنوان یک فرد متخصص کار را پیش می‌برند و در موضوعات فرهنگی نیز باید بر اساس نظر عالم کار را پیش برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از راهکارهایی که بتوانند دین در ابعاد اخلاقی، اجتماعی و سیاسی و … را معرفی و احیا کند معرفی علمای نام آشنا و برجسته هر منطقه و برگزاری بزرگداشت برای آنان است.

عبادی با اشاره به ویژگی‌های شهرستان زیرکوه بیان کرد: زیرکوه یکی از شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی است که همین مرزی بودن از آنها انسان‌هایی شجاع و برجسته ساخته است و خصلت‌های عشایری، آنان را بر فطرت پاکشان استوار ساخته است.

وی یادآور شد: امروزه شهروندان برخی از کشورها نجات خود را در تمسک به اسلام و فرهنگ انقلاب اسلامی می‌دانند که نمونه آن را در سفر رئیس جمهور به کشورهای آمریکای لاتین به وضوح می‌توان دید.

بیشتر بخوانید   سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند: حضرت زینب (س) والاترین سرمشق و الگو برای خبرنگاران است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ثمره ارتباط با کشورهای همسایه و مسلمان چون عربستان در سال‌های آتی روشن خواهد شد، گفت: آینده جهان به نفع اسلام و انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد که این موضوع را حتی تحلیل گران کشورهای غربی مطرح می‌کنند.

عبادی افزود: بی شک موفقیت جبهه حق و پیروزی اسلام حتمی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها