برگزاری همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری همایش استانی نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی با هدف تبیین نقش محوری مردم در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” حجت‌الاسلام و المسلمین محسن مشرفی ضمن تشکر از مردم استان برای حضور پرشور در انتخابات اظهار داشت: علیرغم سیاه نمایی و بمباران تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در مراسم و مناسبت‌های ملی، مردم همیشه در صحنه و انقلابی کشور و استان خراسان جنوبی با حضور پرشورشان در برنامه‌های سال جاری به ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفندماه، پایبندی خویش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اثبات کردند و با دستیابی به عنوان دومین استان مشارکت کننده در انتخابات، دشمنان این مرز و بوم را مایوس کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت:  از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی، مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور، آوردگاه اراده ملی و تجلی عظمت و اقتدار  سیاسی ملت ایران در سطح جهان است.

وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی و دشمنان استقلال و آزادی، با زر و زور و  تزویر و امپریالیسم رسانه‌ای و با حربه فرسوده و شکست خورده تحریم و فشار اقتصادی سعی دارند عزت و استقلال و سربلندی و عزم ملت ایران را سست کنند ولی ملت مقاوم و همیشه در صحنه، باری دیگر با گام‌‌های استوار و پر صلابت، همچون حضور حماسی و دشمن شکن خود در راهپیمایی یوم الله  ۲۲ بهمن و با مشارکت پرشور خویش در انتخابات و انتخاب افرادی انقلابی، اصلح و کارآمد؛ دشمنان ایران اسلامی را مایوس کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: چهارشنبه ۱۶ اسفندماه نیز همایش استانی نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید   مردم خراسان جنوبی در نذورات قربانی بیش از 7 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

وی هدف از برگزاری این همایش را تبیین نقش محوری مردم در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و بررسی ابعاد و آثار نقش آفرینی اقشار گوناگون در اقتدار و امنیت و رشد و پیشرفت کشور  و تجلیل از فعالان مردمی در برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی بیان کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها