آماده‌باش نیروی عملیاتی و ستادی آتش‌نشانی بیرجند در چهارشنبه آخر سال

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری  بیرجند گفت: ۱۱۵ نیروی عملیاتی و ستادی آتش‌نشانی در قالب ۶ ایستگاه ثابت و ١٨ تیم سیار در شب چهارشنبه پایان سال آماده‌باش کامل بوده و این موضوع تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش”پیام خاوران“، علی حیاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به احتمال اقدام به انجام تفریحات خطرساز در شب چهارشنبه پایان سال و  افزایش چشمگیر بار ترافیکی در ایام پایانی سال و همچنین پیش رو بودن تعطیلات نوروزی، تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث مرتبط در دستور کار آتش‌نشانی بیرجند قرار گرفته است.

وی گفت: تمامی اماکن خطرساز سطح شهر توسط کارشناسان سازمان شناسایی، اخطاریه‌های لازم صادر و مکاتبات مرتبط با موضوع با مسئولان ذیربط جهت اقدام صورت گرفته است. حوزه آموزش سازمان نیز به همین منظور دوره‌های آموزشی مقدماتی اطفاء حریق را برای جامعه هدف ازجمله دانش‌آموزان و معلمان برگزار و به تمام نیروهای خدماتی شهرداری(پاکبانان، پارکبانان و همکاران نقلیه و اجرائیات) مباحث تخصصی آتش‌نشانی را ارائه کرده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند بیان کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، نواقص ایمنی مساجد نیز به متولیان اعلام شده است. تهیه، توزیع و ارسال برشورهای مرتبط با موضوعات سیلاب و چهارشنبه‌سوری از دیگر اقدامات پیشگیرانه سازمان در زمینه کاهش حوادث است.

حیاتی گفت: ۱۱۵ نیروی عملیاتی و ستادی آتش‌نشانی در قالب ۶ ایستگاه ثابت و ۱۸ تیم سیار در شب چهارشنبه پایان سال آماده‌باش کامل بوده و این موضوع تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت. نیروهای ستادی در حوزه پیشگیری سازمان آمادگی لازم برای ارائه به مشاوره‌های ایمنی، بازدید از مراکز اسکان، اماکن تجمعی و عمومی و… را دارند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند به شهروندان توصیه کرد ضمن مراقبت از کودکان و نوجوانان و عدم حضور در محل‌های شلوغ و غیر ایمن، خاموش کننده‌های دستی را در منزل و محل کار و در خودرو به صورت آماده و در دسترس داشته باشند تا در صورت نیاز بتوانند از آنها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید   15 مهر، آخرین موعد ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل تابستان 1402

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها