کمیته خبرگان بانکی و اقتصادی در خراسان جنوبی تشکیل می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: کمیته خبرگان بانکی و اقتصادی در خراسان جنوبی تشکیل می شود.

به گزارش “پیام خاوران” جواد اشرفی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: امروز برای اولین بار این کارگروه به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور مدیران بانک شهر از خراسان رضوی و  بانک ملی از تهران برای بررسی مشکلات بانکی واحدهای تولیدی استان برگزار شد.

وی افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از کارگروه‌های اساسی و مهم برای گره‌گشایی از واحدهای تولیدی استان است که مواردی که در خراسان جنوبی قابلیت پیگیری دارد بررسی و رفع می‌شود اما برخی از مسائل هم به کارگروه ملی ارجاع می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: برای بررسی و حل برخی دیگر از مسائل واحدهای تولیدی هم نیاز است از مشورت و همفکری بانک‌های عامل پرداخت‌کننده تسهیلات در استان‌های مختلف یا در سطح کشور به صورت ویدئو کنفرانسی استفاده شود.

اشرفی بیان کرد:  در جلسه امروز تصمیم‌گیری شد که تغییر ضامن برای یکی از واحدهای تولیدی در شهرستان بیرجند با اختیارات بانک عامل در استان خراسان رضوی صورت بگیرد.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد بانک ملی در استان تهران بحث تقسیط و بخشودگی جرایم یکی دیگر از واحدهای تولیدی در شهرستان فردوس را انجام دهند تا بتوانیم در جهت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رفع مسائل و مشکلات حوزه تولید استان گام برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از تشکیل کمیته خبرگان بانکی و اقتصادی استان خبر داد و تصریح کرد: احکام اعضای پنج نفره کمیته خبرگان بانکی و اقتصادی خراسان جنوبی از سوی رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر شده است.

بیشتر بخوانید   فعالیت بیش از 7500 صنعتگر دارای مجوز در خراسان جنوبی

اشرفی بیان داشت: کمیته خبرگان بانکی و اقتصادی خراسان جنوبی در راستای کمک به رفع موانع تولید و بررسی دلایل و مستندات بانک‌ها برای استنکاف از پرداخت تسهیلات و سایر خدمات بانکی مورد نظر کارگروه تسهیل و رفع موانع در استان است.

به گفته وی؛ این کمیته مسائلی که در سطح کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیاز به بررسی‌ و کارشناسی اعضای کمیته نخبگان بانکی دارد را ارزیابی می‌کند و در نهایت رأی برای اجرا در بانک‌های عامل می‌دهد.

در این جلسه مسائل و مشکلات استمهال بدهی معوق بانکی و بخشودگی جرایم تأخیر و فک رهن اسناد ترهین شده در صورت تسویه حساب کامل شرکت … در شهرستان فردوس و همچنین درخواست تغییر ضامنین و جا بجایی چک‌های برگشت شده جهت آزادسازی استعلامات بانکی شرکت …. در شهرستان بیرجند مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها