پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت حلول ماه رمضان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، در ﭘﯿﺎمی حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی به درگاه خداوند را به تمام روزه‌داران، مردم عزیز ایران و وکارکنان صنعت برق استان تبریک گفت.

به گزارش “ پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، متن کامل پیام مهندس مهدی دادگر به این شرح است:

«هوالفتاح العلیم»
«شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی اُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَ بَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَ الْفُرْقَانِ» (سوره بقره آیه ۱۸۵)

سلام به ماه مهربانی خدا، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهى
شمیم روح‌نواز ماه رمضان، ماه بهار قرآن و رحمت الهی،این بار در روز‌های نزدیک به بهار طبیعت به مشام می‌رسد، تا مشتاقان طریقت خود را به زیباترین مهمانی خدا فرا خواند تا هم‌زمان به استقبال بهار ایمان بروند.
اگرچه این روز‌ها ماه عزیز شعبان را بدرقه می‌کنیم، اما امید داریم که این بدرقه، ما را به ماهی عزیزتر از تمام ماه‌های خدا رهنمون سازد.
خدای رحمان را سپاسگزاریم که بار دیگر، این فرصت را به ما اعطا فرمود تا در این ضیافت الهی، قلب و روح خود را با یاد او روشنی و صفا ببخشیم.
در زیباترین ماه خداوند، ماه نزول قرآن، از خالق هستی‌بخش می‌خواهیم تا در‌های رحمت خویش را به روی بندگانش بگشاید و فرصتی فراهم سازد تا ما نیز همراه با عبادت به درگاه معبود، تزکیه و تهذیب نفس را پیشه خود سازیم و از لحظه‌لحظه توفیق در این ماه شریف غافل نباشیم.
اینجانب حلول ماه نزول رحمت الهی را به همه مردم عزیز ایران و همکاران عزیز در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تبریک می‌گویم و قبولی طاعات و عبادات این بزرگواران را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

مهدی دادگر|مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی
.

بیشتر بخوانید   مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی:دارندگان اسناد حج و عمره مراقب فعالیت دلالان باشند
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها