خراسان جنوبی در سوگ فعال رسانه/ مدیر مسئول روزنامه زعفران و پیشکسوت عرصه رسانه خراسان جنوبی در گذشت

ابوالفضل زاهدی‌پور پیشکسوت عرصه رسانه استان خراسا‌ن‌جنوبی و مدیر مسئول روزنامه زعفران  پس از دوره‌ای تحمل رنج  ناشی از  بیماری سرطان؛ در نخستین روزهای ضیافت الهی به دیار باقی شتافت.

به گزارش ” پیام خاوران ” ، تلاش‌ها و خدمات آن مرحوم در پویایی جامعه رسانه‌ای استان و اطلاع‌رسانی تخصصی و منصفانه، هرگز از یادها نخواهد رفت.

وی صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه “نواندیش” در دوران اصلاحات و صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه “زعفران” در حال حاضر بود  که با رویکرد توسعه استان خراسان جنوبی منتشر می‌شود.

شماری از مسئولان، فعالان و تشکل‌های رسانه‌ای خراسان جنوبی درگذشت ابوالفضل زاهدی پور مدیر مسئول روزنامه زعفران و پیشکسوت عرصه رسانه را تسلیت گفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز با صدور پیامی ضایعه درگذشت این فعال رسانه‌ای را تسلیت گفت و نوشت: خبر درگذشت زنده یاد ابوالفضل زاهدی پور صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه زعفران موجب تالم شد.

علی فرخنده ادامه داد: اینجانب ضایعه درگذشت این فعال دغدغه مند رسانه‌ای را به خانواده گرامی، جامعه رسانه‌ای کشور و همکاران ایشان در مجموعه روزنامه زعفران و هفته نامه نواندیش و چاپ زاهدی تسلیت گفته، قطعا خدمات ارزنده ایشان در حوزه رسانه که زمینه تنویر افکار عمومی را فراهم کرده است در یاد و خاطره مردم فهیم استان و کنشگران عرصه رسانه باقی خواهد ماند.

وی اظهار کرد: از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان ایشان صبر و اجر مسئلت دارم. امید که روح آن مرحوم، آسوده و خرسند در حریم امن الهی آرام گیرد.

سازمان بسیج رسانه خراسان‌ جنوبی نیز پیامی صادر کرد که در آن آمده است: ضایعه درگذشت پیشکسوت عرصه رسانه استان خراسان‌ جنوبی و مدیر مسئول فقید روزنامه زعفران مرحوم دکتر ابوالفضل زاهدی‌ پور پس از دوره‌ای تحمل رنج و بیماری؛ در نخستین روزهای ضیافت الهی موجب تاثر و اندوه فراوان شد.

بیشتر بخوانید   آداب و اعمال شب و روز عرفه

دراین پیام آمده است: تلاش‌ها و خدمات آن مرحوم در پویایی جامعه رسانه‌ای استان و اطلاع‌رسانی تخصصی و منصفانه، هرگز از یادها نخواهد رفت.

سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به جامعه رسانه‌ای استان، همکاران ایشان در روزنامه زعفران به ویژه خانواده مرحوم زاهدی پور تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی، برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت ‌دارد.

همچنین در پیام روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی آمده است: درگذشت همکار رسانه‌ای مرحوم “ابوالفضل زاهدی پور” مدیر مسئول روزنامه زعفران و از پیشکسوتان عرصه رسانه استان را به اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر خراسان جنوبی و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوییم. امید که روح آن سفر کرده در پناه فیوضات این ماه عزیز، در آرامش باشد.

شهردار بیرجند هم در پیامی درگذشت این روزنامه نگار پیشکسوت، فعال رسانه‌ای و فرهنگی خراسان جنوبی را به خانواده وی، جامعه خبری و رسانه‌ای تسلیت گفت.

مهدی بهترین افزود: اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این روزنامه نگار محبوب، منصف و با اخلاق را به خانواده محترمشان، اصحاب فرهیخته رسانه شهرستان و استان تسلیت و تعزیت عرض کرده، از خداوند منان برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

همچنین جمعی از مدیران روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان در پیام‌های جداگانه درگذشت مدیر مسئول روزنامه زعفران را تسلیت گفتند.

پایگاه خبری “ پیام خاوران ” ضمن ابراز همدردی، این ضایعه را به جامعه رسانه‌ای استان، همکاران ایشان در روزنامه زعفران و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت ‌دارد.

بیشتر بخوانید   فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی به پویش "من یک حامی هستم" پیوست

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها