پذیرش ۸۵۰ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی از افزایش ۱۸ درصدی پذیرفته شدگان دوره تکمیل ظرفیت این دانشگاه نسبت به سال گذشته خبر دادوگفت: امسال ۸۵۰ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده اند.

به گزارش “پیام خاوران” محمد شبانی با اشاره به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: ۵۱ هزار نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه در سراسر کشور در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده اند که بیش از ۸۵۰ نفر از این تعداد مربوط به استان خراسان جنوبی است.

وی افزود: آمار افزایش ۱۸ درصدی  قبولی در دانشگاه پیام نور بیانگر علاقه و اعتماد مردم به این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است.

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی یاد آور شد: فرآیند اطلاع رسانی برای پذیرش داوطلبانی که در مراکز و واحدهای استان پذیرفته شده اند همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

شبانی اظهار داشت: ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از تاریخ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌ شود.

وی تاکید کرد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه در صفحه اول سایت گلستان (در زمان ثبت نام اعلام می گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی تصریح کرد: تاریخ انتخاب واحد پذیرفته شدگان جدید از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۸ فروردین و  تاریخ درخواست مهمان برای این دسته از پذیرفته شدگان نیز ۱۵ لغایت ۲۶ فروردین خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   طرح رایگان شدن بستری بیماران در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها